مرتضی پورعلی‌گنجی: برنامه این بود؛ مثل برادر، پشت هم و جنگیدن برای پرسپولیس

مدافع میانی پرسپولیس گفت: قرارمان این بود که 7 بازی آخر لیگ را ببریم. تصمیم گرفتیم؛ با قدرت و تمرکز کامل پیش برویم و مثل برادر پشت یکدیگر بایستیم و برای هم و تیم بجنگیم.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، مرتضی پورعلی گنجی که یک کلین شیت دیگر به نام او و یارانش ثبت شد، بعد از پیروزی مقابل گل‌گهر اظهار داشت: به هواداران پرشورمان تبریک می‌گویم. خدا را شکر توانستیم با تمرکز بالا این مسابقه را 4 بر صفر ببریم. آخر فصل است و می‌دانیم که یک لغزش می‌تواند قهرمانی را از ما بگیرد. از اول بازی تصمیم گرفتیم؛ با قدرت و تمرکز کامل پیش برویم و مثل برادر پشت یکدیگر بایستیم و برای هم و تیم بجنگیم.
وی ادامه داد: سپاهان تیم قابل احترامی است و آنها هم می‌روند که پیروز میدان شوند. ما تصمیم‌مان این بود که در 7 بازی آخر پیروز شویم. 6 بازی را بردیم و امیدوارم بازی هفتم را نیز مقابل نساجی در قائم شهر پیروز شویم.
بازیکن تیم ملی کشورمان درباره قرعه ایران در جام ملت‌های آسیا نیز عنوان کرد: با شرایطی که وجود دارد، فکر می‌کنم در قرعه خوبی قرار داریم. امیدوارم نتیجه لازم را بگیریم و قهرمان آسیا شویم. به نظرم 4-5 تیم در آسیا حضور دارند که می‌توانند قهرمان شوند، مثل عربستان، کره جنوبی، ژاپن، استرالیا و ایران. من فکر می‌کنم حسابی برنامه‌ریزی کنیم و بازی‌های تدارکاتی بگذاریم. ان‌شاءالله بتوانیم در کنار یکدیگر پرچم ایران را به اهتزاز در آوریم.
پورعلی گنجی در خصوص تشویق پرشور هواداران نیز اظهار داشت: هواداران همیشه پشت ما بودند، هر چه داریم از آنها داریم. پرسپولیس از این هوادار شور، اشتیاق و انرژی می‌گیرد. خدا را شکر، از آخرین بازی این فصل لیگ در آزادی توانستیم 3 امتیاز بگیریم و آنها را خوشحال کنیم.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه