به لطف بازی خوب هم‌بازیان، خوب بازی می‌کنم

مهدی ترابی: مهم‌ترین قدم قهرمانی را محکم‌تر از همه قدم‌ها برمی‌داریم

گلزن و گلساز شماره یک پرسپولیس در سال 1402 گفت: هفته‌های حساسی است و تمام بازیکنان تیم با تمرکز بالا وارد مسابقه می‌شوند. مهمترین قدم برای بازی بعدی است. امیدوارم این قدم را نیز محکم‌تر از همیشه برداریم.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، مهدی ترابی پس از هت تریک مقابل گل‌گهر اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم، امروز بازی خیلی خوبی انجام دادیم و یک تیم فوق‌العاده بودیم. توانستیم 3 امتیاز بازی که استحقاقش را داشتیم را کسب کنیم. از هواداران تشکر می‌کنم. این برد متعلق به آنها است. با حمایت آنها بود که توانستیم به این اندازه خوب بازی کنیم. هواداران خوش موقع به ما اضافه شدند و خدا را شکر توانستیم پاسخ حمایت‌هایشان را به خوبی بدهیم.
بازیکن ملی‌پوش سرخ‌های ایران اضافه کرد: همه گل‌هایی که زدم لطف خدا بود. خوشحال هستم که توانستم موثر باشم. اگر تیم خوب نبود، من هم قطعا این گل‌ها را نمی‌زدم. بچه‌ها گفتند؛ به خاطر هت‌تریک توپ را به عنوان یادگاری بردار که من هم برداشتم. امیدوارم در بازی پایانی نیز مهم‌ترین قدم برای قهرمانی را برداریم.
ترابی اظهار داشت: هفته‌های حساسی است و تمام بازیکنان تیم با تمرکز بالا وارد مسابقه می‌شوند. یک بازی مانده و امیدوارم این قدم را نیز محکم‌تر از همیشه برداریم.
وی ادامه داد: 3-4 هفته پیش من اینجا صحبت کردم و گفتم قهرمانی دست ما نیست ولی الان فرق می‌کند. قهرمانی دست ما است و می‌خواهیم آن چیزی که می‌دانیم را در هفته پایانی به خوبی انجام دهیم. تیم الان دارد خوب بازی می‌کند و من هم در این تیم حضور دارم. هیچ مشکلی هم الان نداریم. همه چیز خوب است.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه