به مورایس اطلاعات غلط می‌دهند

رضا درویش: بچه‌ها مزد تلاش‌شان را گرفتند، نوش جان هواداران

مدیرعامل پرسپولیس گفت: بچه‌های ما مزد تلاش و هماهنگی بالای‌شان را گرفتند و این پیروزی نوش جان هواداران باشد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، رضا درویش بعد از پیروزی پرگل سرخپوشان ایران در هفته بیست و نهم، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدا را شکر بچه‌ها مزد بازی بسیار خوب و هماهنگی بالای‌شان را گرفتند و یک بازی دیگر را با نتیجه بسیار خوب بردند. حلاوت این برد شیرین، نوش جان هواداران باشد. به‌ویژه طرفدارانی که دوست داشتند به ورزشگاه بیایند اما فضای استادیوم اجازه نمی‌داد بیش از این پذیرای آنها باشیم، هرچند انرژی مثبت آنها باعث این بازی سراسر تهاجمی برای پرسپولیس شد.
وی در مورد اینکه تصور می‌کرد پرسپولیس با چنین نتیجه‌ای گل گهر را شکست بدهد، عنوان کرد: بچه‌ها مصمم بودند با تمام وجود بیایند و از حق پرسپولیس دفاع کنند. خوشبختانه بازیکنان و مربی گل گهر هم به پرسپولیس وابستگی نداشتند که این نتیجه محل بحث برخی از تیم‌های رقیب پرسپولیس باشد!
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص اظهارنظر روز گذشته ژوزه مورایس نسبت به عملکرد مجتبی حسینی و مازیار زارع توضیح داد: طفلک مورایس بازیکنان ما را نمی‌شناسد، حتی اگر از او بپرسید شاید 10 بازیکن کشورمان را هم نشناسد، اما خوراک ناسالم به این طفلی می‌دهند، مورایس نیز حقوق‌بگیر است و اگر مطیع اوامر و پاسخگوی درخواست‌های آنها نباشد، شاید برای فصل آینده‌اش مشکل ایجاد شود. شما دیدید امروز همان مربی‌ای که مورایس از او نام برد، نتیجه متفاوتی مقابل سپاهان گرفت. در غیر این صورت نباید این تیم برنده می‌شد. به نظر من نباید این مسایل را دستاویز قرار بدهند. اتکای ما به خدا است و او ما را یاری می‌کند. اگر خدا بخواهد برنده می‌شویم و مزد این همه تلاش بازیکنان، کادر فنی و کارکنان باشگاه را می‌گیریم.
درویش در خصوص اینکه هواداران پرسپولیس به قائم‌شهر می‌روند، گفت: ما در آن بازی میهمان هستیم و نساجی میزبان است. باید دید چه فضایی به ما می‌دهند، یقین داشته باشید هواداران پرسپولیس از سراسر ایران مشتاق هستند در جشن قهرمانی شرکت کنند. هواداران ما از همین جا بدانند فضایی که در اختیار پرسپولیس در ورزشگاه شهید وطنی قرار می‌گیرد محدود است. امیدواریم ازدحام نشود تا مشکلاتی که چند سال قبل شاهدش بودیم به وجود نیاید. امیدواریم خدا کمک کند و در آن بازی بچه‌های ما مزد این همه تلاش خود را بگیرند.
وی در مورد اظهارنظرها درباره حذف پرسپولیس از آسیا، عنوان کرد: باید از افرادی که چنین حرف‌هایی می‌زنند بپرسید. به هواداران می‌گویم تمام مدارکی که باید، بارگذاری کردیم، هیچ مشکلی در بارگذاری مدارک مالی و غیرمالی وجود نداشت. امیدواریم بتوانیم بر نیروهای داخل و بیرون از زمین که مشکلاتی برای ما درست می‌کنند فایق آییم. تلاش می‌کنیم پرسپولیس سرحال و آماده باشد و بتواند در صحنه‌های بین‌المللی هم شرکت کند. گاهی مواقع فکر می‌کنم اگر بحث پرسپولیس باشد، این بحث مربوط به درویش و… است، اما اینجا بحث ملی مطرح است. فوتبال ملی ایران باید در آسیا حضور داشته باشد. باید به‌جای اینکه سعی کنیم در کار پرسپولیس بگذاریم، اسناد درستی را به AFC بفرستیم، همیت ایرانی را به‌کار بگیریم. بیشتر شایبه‌هایی که به وجود می‌آورند برای ایجاد یک فضای مسموم است، اما پرسپولیس با تمام قدرت در لیگ قهرمانان آسیا شرکت می‌کند.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه