آل‌کثیر پشت پرده پیروزی‌های پرسپولیس را لو داد

مهاجم خوش تکنیک پرسپولیس گفت: پشت پرده این بردها حاصل تلاش کادر و بازیکنان است. شما ۹۰ دقیقه را می‌بینید اما ما ماه‌ها و سال‌ها تلاش می‌کنیم، از خوشی‌ها و تفریحات‌مان می‌گذریم تا ۹۰ دقیقه پر انرژی را داشته باشیم.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، عیسی آل‌کثیر که در پیروزی پر گل برابر گل‌گهر جنبه‌های دیگری از هنرهای فوتبالی خود را نشان داد، پس از مسابقه اظهار داشت: خدا را شاکریم که این بازی را بردیم. هواداران‌مان هم سنگ تمام گذاشتند و دلگرمی ما بودند. خوشبختانه یک برد شیرین را تقدیم‌شان کردیم. از هواداران تشکر می‌کنم، آن‌ها همیشه در قلب ما جا دارند.
او با بیان اینکه شرایط پرسپولیس در این دیدار فوق‌العاده بود، ادامه داد: پشت پرده این بردها حاصل تلاش کادر و بازیکنان است. شما ۹۰ دقیقه را می‌بینید اما ما ماه‌ها و سال‌ها تلاش می‌کنیم، از خوشی‌ها و تفریحات‌مان می‌گذریم تا ۹۰ دقیقه پر انرژی را داشته باشیم. خدا را شکر که مزد تلاش‌هایمان را می‌گیریم.
آل‌ کثیر درباره دیدار با نساجی در هفته پایانی لیگ و احتمال برد پرسپولیس که منجر به قهرمانی این تیم می‌شود، گفت: روز به روز جلو می‌رویم و تمرینات‌مان را انجام می‌دهیم. تا آخر هفته، خدا بزرگ است.
او در پاسخ به این سوال که در بازی با نساجی گل می‌زند، بیان کرد: خدا می‌داند.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه