یحیی گل‌محمدی: بازیکنانم راه قهرمانی را بلد هستند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنانی داریم که مسیر قهرمانی را بلد هستند. این مسیر را قبل از این رفته‌اند و می‌دانند چه کار باید انجام بدهند.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی بعد از پیروزی درخشان مردانش برابر گل‌گهر سیرجان، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیروزی امروز را مدیون هواداران هستیم. از آنها تشکر می‌کنم. اعتقاد دارم که این چهار گل را هواداران به ثمر رساندند.
وی ادامه داد: در شرایطی هستیم که گرفتن سه امتیاز بازی، هدف اصلی ما بود. برای این بازی برنامه داشتیم و خیلی خوب شروع کردیم. اشتیاق زیادی برای برد داشتیم و تا آخر بازی این امر مشخص بود.
سرمربی سرخپوشان ایران، خاطرنشان کرد: بازیکنان با رویکرد عالی وارد این بازی شدند. بازیکنان بزرگی داریم و این شرایط را خیلی ها تجربه کردند و می دانند که در این شرایط باید تا لحظات آخر تمرکز داشته باشید. خدا را شکر این اتفاق در بازی امروز افتاد و مقابل یک تیم خوب نمایش قابل قبولی داشتیم. باید از تیم داوری هم تشکر کنم که با وجود بازی درگیرانه‌ای که اتفاق افتاد، خیلی خوب توانستند مدیریت داشته باشند.
گل محمدی افزود: لیگ هنوز ادامه دارد و به پایان کار نرسیده‌ایم. در هفته پایانی با نساجی بازی داریم که تیم خوبی است. باید ریکاوری خوبی داشته باشیم تا بتوانیم در دیدار با نساجی نمایش خوبی ارائه کنیم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اهمیت دیدار پایانی تیمش با نساجی اضافه کرد: تا این بازی جایی برای فکر کردن به مسایل و مشکلات نیست. فقط باید به فکر پیروزی باشیم. باید بتوانیم ریکاوری خوبی انجام بدهیم و با آمادگی کامل به مصاف نساجی برویم. وقتی با یک بازی می‌توانید لیگ برتر را بگیرید، نباید به کمبودها یا زمین بازی فکر کنیم.
وی در مورد آرامش تیمش در هفته های پایانی نیز گفت: همانطور که گفتم تیم ما بازیکنان باتجربه ای دارد که این شرایط را قبلا تجربه کرده‌اند و پشت سر گذاشته‌اند. به همین خاطر شرایط فعلی را درک می‌کنند. آنها مسیر قهرمانی را بلد هستند و می‌دانند باید چه‌ کار کنند. ما هم کمک می‌کنیم.
گل محمدی در پاسخ به سوال در مورد حرکت خطرناک علیرضا بیرانوند و این که آیا به او تذکر خواهد داد یا نه؟ گفت: در این شرایط و لحظات حساس باید ریسک کار کمتر باشد. بیرانوند در این فصل خیلی به بازیسازی ما کمک کرد و خیلی از موقعیت‌هایی که به دست آوردیم و گل زدیم به خاطر بازی با پای خوب بیرانوند بوده است اما باید ریسک را کمتر کند. بعد از بازی با او صحبت کردم. گلر باتجربه‌ای است و یکی از ارکان دفاعی تیم ما است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به سوالی درباره قرعه تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا، عنوان داشت: نسبت به گروه‌های دیگر، شرایط خوبی داریم. ما در هر شرایطی از این مرحله عبور خواهیم کرد. مهم مرحله بعد است که ما به چه تیمی می‌خوریم. اعتقاد دارم با بازیکنان و کادر فنی خوبی که داریم تیم ملی تا فینال خواهد رفت.
یحیی درباره اوج‌گیری مهدی ترابی در بازی‌های اخیر اظهار داشت: مهدی، یک بازیکن تاثیرگذار در تیم ما است. رفته رفته و به خصوص در سال جدید، روند رو به رشدی داشته است. خیلی از بازیکنان ما هم این روند را داشتند و نتایجی هم که این اواخر گرفتیم، نشان‌دهنده این مسایل است. بازی به بازی بچه‌ها بهتر شدند.
وی در پاسخ به سوالی درباره مشکلات مالی گفت: بالاخره بازیکنان انتظارات و مشکلات زیادی دارند. اگر در این مقطع فصل با آرامش بهتری کار کنند، روند بهتری در بحث فنی خواهند داشت. این تیم برای میلیون‌ها هوادار است و هرقدر این بازیکنان آرامش بیشتری داشته باشند، باعث خوشحالی مردم و هواداران خواهند شد. انتظار ما بیشتر از این بود اما می‌دانیم باشگاه هم مشکلات خاص خودش را دارد. ما این مسایل را درک می‌کنیم اما در این شرایط انتظار حمایت بیشتری داریم و انشاالله این حمایت بیشتر هم بشود.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه