یحیی گل‌محمدی: قرار دادن بیرانوند مقابل هواداران استقلال، شروع شکست‌شان بود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بیرانوند دلجویی کرده بود. وقتی او را مقابل هواداران استقلال قرار دادند، شروع شکست آن‌ها بود.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی که با احتساب سوپرجام، پانزدهمین جام خود را دریافت کرده است، پس از پیروزی دو باره در دربی و فتح جام حذفی اظهار داشت: ما مجموعه خوبی داشتیم و روزهای پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشتیم. در این مسابقه وقتی گل مساوی را خوردیم ناامید و تسلیم نشدیم و این اتفاق شروع موفقیت و پیروزی ما بود.
وی ادامه داد: این جام را ضمن اینکه به هواداران تقدیم می‌کنیم، می‌خواهم شخصاً به بیرانوند تقدیم کنم. اتفاقاتی که امروز و پیش از بازی رخ داد در شان و شخصیت بازیکن ملی ما نبود. من کار بیرانوند را بعد از دربی گذشته تایید نمی‌کنم و خودش هم بابت آن اتفاق عذرخواهی و از هواداران استقلال دلجویی کرد، اما کاری که امروز انجام شد و وی را مقابل هواداران استقلال قرار دادند، شروع شکست آنها بود.
سرمربی سرخپوشان ایران، خاطرنشان کرد: با توجه به فرهنگ قدرتمند و با قدمتی که ایرانی‌ها دارند، باید شخصیت بازیکنان و مربیان را در ورزشگاه نگه داریم. در چنین شرایطی نمی‌توانم زیاد صحبت کنم و این قهرمانی را به همه هواداران تبریک می‌گویم.
گل‌محمدی افزود: سال سختی برای ما بود و در مقاطعی فشارهای زیادی به ما وارد شد. بازیکنان سربلند از آن شرایط خارج شدند و به همه آنها تبریک می‌گویم. همه خواستیم که در سال جدید در تمام مسابقات برنده شویم. این قهرمانی حاصل یک کار جمعی است و باید از تمام نفرات تشکر کنم. به هوادارانی که در گرما و سرما حامی ما بودند هم تبریک می‌گویم.
وی گفت: ما بیرانوند را داشتیم و نگران پنالتی‌ها نبودیم. اگر کار به پنالتی کشیده می‌شد، خیال همه تیم راحت بود. بعد از بازی برگشت دربی در لیگ برتر بیرانوند حرکتی انجام داد و چند بار هم بابت آن عذرخواهی کرد. او دروازه‌بان تیم ملی بوده و زحمت زیادی کشیده است. او سزاوار این حرف‌ها نبود. او امسال عملکرد خوبی داشت و یکی از ارکان اصلی موفقیت تیم‌مان در سال جاری بود. این قهرمانی را به بیرانوند و خانواده‌اش تقدیم می‌کنم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد شرایط قراردادش و ادامه همکاری با این تیم، خاطرنشان کرد: سال آینده این تیم باید به آسیا برود و دوران سختی دارد. شرایط برای ادامه کار فراهم باشد، من قرارداد دارم و به کارم ادامه می‌دهم. اتفاقاتی که در مورد قرارداد مربیان و بازیکنان رخ داده است عجیب است. نمی‌دانم با 300 میلیارد چگونه می‌توان تیم بست؟ مگر اینکه زیرمیزی و دور زدن قانون وجود داشته باشد. به خدا قسم هیچ پیشنهادی نه از داخل و نه از خارج، ندارم، چون قرارداد دارم، اما برای ادامه همکاری تیم باید تقویت شود.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه