دانیال اسماعیلی‌فر: هواداران پرسپولیس خیلی اذیت شدند، این جام‌ها مبارک‌شان

مدافع پرتلاش پرسپولیس گفت: اینکه استقلال کیفیت خیلی خوبی دارد و اگر این قهرمانی ارزش مضاعفی دارد، ارزشش به‌خاطر وجود استقلال است. خدا را شکر شرمنده هواداران هم نشدیم، آن ها در این فصل خیلی اذیت شدند.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، دانیال اسماعیلی‌فر که تا زمان حضور در زمین در انجام وظایف محوله از سوی کادر فنی عمل کرد، پس از قهرمانی که در پیروزی دربی به دست آمد اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم در آخر فصل دو قهرمانی خوب و مهیج کسب کرده و هدیه خوبی به هواداران بدهیم که در این فصل خیلی اذیت شدند.
وی ادامه داد: پرسپولیس یعنی جنگیدن؛ وقتی از سپاهان در لیگ عقب افتادیم آنها ما را به یک جنگ واقعی دعوت کردند. بعد از عید در 10 بازی توانستیم 10 پیروزی کسب کنیم که هم سطح تیم‌های اروپایی بود. همه در این مدت اذیت شدند، اما خدا را شکر که پایان این داستان خوش بود. از هواداران و مدیریت باشگاه خیلی تشکر می‌کنم. درویش نهایت تلاشش را کرد که در پرداخت‌ها مشکلی ایجاد نشود. از گل‌محمدی هم تشکر می‌کنم که من را به پرسپولیس آورد و به من اعتماد کرد. او بخاطر من بسیار اذیت شد، اما خدا را شکر عاقبت به خیر شدیم و با دو جام فصل را تمام کردیم.
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در مورد بازی مقابل مهدی قایدی، گفت: وقتی با استقلال بازی داریم باید بدانیم که آنها یکی از تیم‌های برتر و با شخصیت فوتبالی هستند. امروز واقعاً بازی خوبی انجام شد. وقتی در دقیقه 99 گل می‌خوریم یعنی اینکه استقلال کیفیت خیلی خوبی دارد. اگر این قهرمانی ارزش مضاعفی دارد، ارزشش به‌خاطر برگزاری فینال با استقلال بود.
اسماعیلی‌فر عنوان کرد: به استقلال بابت بازی خوبش تبریک می‌گویم، اما به هر حال یک روی فوتبال برد است و روی دیگرش باخت. خدا را شکر که بردش برای ما بود. به هواداران استقلال هم تبریک می‌گویم که تا لحظه آخر حامی تیم‌شان بودند. تبریک آخر را هم به هواداران خوب خودمان می‌گویم که مردانه و با تعصب ناامید نشدند و به ما اعتماد کردند و ما هم جواب اعتمادشان را دادیم.
وی درخصوص اظهارات ساپینتو علیه بیرانوند تصریح کرد: من شاگرد ساپینتو نیستم، اما او مربی بزرگی است و من در جایگاه بازیکن به وی جسارت نمی‌کنم. حرمت‌ها باید حفظ شود. در چنین جو‌هایی همیشه فشار وجود دارد. به نظر من بیرانوند یکی از بهترین دروازه‌بان‌های آسیا است و هر وقت در چنین جایگاهی باشید حرف‌های زیادی هم درمورد شما وجود دارد. ساپینتو نظرش را اعلام کرده است. فوتبال این صحنه‌ها را دارد و از قشنگی‌های آن است. اگر آنها هم می‌بردند شاید همین کارها را می‌کردند، اما استقلال همیشه برای ما قابل احترام است.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه