صنعت و معدن نداریم، پشتیبان ما هواداران و اسپانسرها هستند

رضا درویش: نباید این حق پرسپولیس تضییع شود

مدیرعامل پرسپولیس گفت: هواداران ما باید در ورزشگاه‌ها باشند. هر جایی که بازی برگزار شود، نباید این حق پرسپولیس تضییع شود.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، رضا درویش پس از ادامه پیروزی‌های پرسپولیس و برتری مقابل گل‌گهر در جام حذفی، درباره حضور هواداران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی گفت: یک بازی تا فینال مانده تا بازیکنان مزد تلاش خود را بگیرند. این برد را به هواداران تقدیم می‌کنیم و امیدوارم همیشه کام‌شان شیرین باشد. از حالا خودمان را برای بازی با پیکان در لیگ برتر آماده می‌کنیم.
وی درمورد حضور پروین در ورزشگاه آزادی، خاطرنشان کرد: باشگاه پرسپولیس متعلق به پیشکسوتان پرسپولیس است؛ کسانی که 30-40 و 50 سال زحمت کشیده‌اند. اگر امروز پرسپولیس وجود دارد و در این جایگاه قرار گرفته حاصل تلاش همین عزیزان است. هر زمانی که لازم باشد تمام پیشکسوتان پشتوانه بازیکنان، کادر فنی و باشگاه بودند. از زحمات و حمایت‌های آنها تشکر می‌کنم.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درخصوص پرداخت پاداش به بازیکنان، گفت: باید از فرصت استفاده کنم و از بانک شهر تشکر کنم. با وجود اینکه ما مشکل زیادی برای پرداخت پول بازیکنان خارجی داریم همکاری زیادی با ما کردند. در قواعد نمی‌گنجید، اما هیأت مدیره و شخص مدیرعامل همکاری بسیار خوبی با ما داشتند. اگر نبود ما باید میلیون ها دلار خسارت می‌دادیم. از ایرانسل هم تشکر می‌کنم. زودتر از موعد قسط خود را دریافت کردیم و غیر از آن هزینه بیشتری که نیاز داشتیم را هم به ما پرداخت کردند. پرسپولیس نه صنعت دارد و نه معدن دارد. تنها پشتوانه‌اش همین اسپانسرها هستند که محبت زیادی به ما دارند. از آنها تشکر می‌کنم که به ما کمک کردند. اگر آنها نبودند برای پرداخت جریمه رادوشوویچ و … مشکل داشتیم. اگر در پرونده لوکادیا دست برتر را داریم به این دلیل است که بانک شهر ارز مدنظر را تامین کرد که از آنها تشکر می‌کنم.
درویش درخصوص مجوز حرفه‌ای باشگاه پرسپولیس، تصریح کرد: مجوز حرفه‌ای زیرنظر زارعی است. ما هماهنگی‌های لازم را در فدراسیون باید با وی انجام دهیم. اگر قرار است با اولیایی هماهنگ کنیم وی سایتش را اعلام کند که ما مدارک را در سایت ایشان هم بارگذاری کنیم.
وی درخصوص ادامه همکاری با گل‌محمدی، اظهار داشت: فارغ از هر نتیجه گل‌محمدی سال آینده هم با ما قرارداد دارد. مگر می‌شود کسی که قرارداد دارد، برود؟ ما باید به قراردادمان پایبند باشیم.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درمورد آخرین شرایط پرونده لوکادیا عنوان کرد: اقدامات قانونی پرونده وی در حال پیگیری است. شاید صلاح نباشد که الان صحبت خاصی درمورد آن انجام دهم. برای اولین بار یک باشگاه ایرانی نتیجه خوبی را کسب خواهد کرد.
او درباره صحبت‌ها برای عدم حضور تماشاگران در بازی با پیکان اضافه کرد: هواداران ما باید در استادیوم‌ها باشند. بازی‌ها خیلی حساس است و حضور آن‌ها از نظر روحی و روانی و پشت گرمی دادن به تیم خیلی لازم است. نباید این حق از ما گرفته شود. هر جا می‌خواهند بازی را برگزار کنند، عیب ندارد اما هواداران ما باید باشند. یقینا شورای تامین همت می‌کنند تا در سه هفته آخر، حقی از هیچ تیمی ضایع نشود.
درویش درباره زمان حل شدن مشکلات ورزشگاه آزادی گفت: یک‌جایی مسایل دست ما است که ما باید مشکل را برطرف کنیم اما یک جایی کار دست مسوولان برگزاری مسابقات است که باید زیرساخت ها را تامین کنند. امیدواریم در فاصله‌ای که مسابقات تعطیل است، ورودی‌های بیشتری در اختیار تماشاگران قرار دهند و زیر ساخت‌های لازم را تامین کنند تا دیگر شاهد ازدحام هواداران نباشیم. قرار است یک کلاس توجیهی از طرف شرکتی که فروش بلیت در اختیارش است، برگزار شود تا هواداران با آرامش و تسهیلات بیشتری در ورزشگاه حاضر شوند.
وی درباره تعداد کم بلیت فروخته شده در بازی مقابل گل گهر گفت: من که مسوول بلیت فروشی نیستم، باید از آن‌ها بپرسید. ما بیشتر از همه ضرر کردیم چرا که یکی از منابع درآمدی باشگاه فروش بلیت است. من فکر می‌کردم ۴۰ هزار بلیت فروخته شود، اما فکر می‌کنم ۱۸ یا ۱۹ هزار بلیت فروخته شد.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه