حق دارم با هواداران‌مان شادی کنم

علیرضا بیرانوند: منتظر استقلال در جام حذفی هستیم

دروازه‌بان شماره یک تیم ملی و پرسپولیس گفت: فعلا فقط به بازی با پیکان فکر می‌کنیم. در جام حذفی هم از بازی با استقلال استقبال می‌کنیم. شما می‌گویید آن‌ها دنبال انتقام هستند، من می‌گویم ما دنبال تلافی گذشته هستیم.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، علیرضا بیرانوند پس از کسب یک پیروزی دیگر با پرسپولیس، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به هواداران بزرگ پرسپولیس تبریک می‌گویم. گل‌گهر تیم قابل احترام و با کیفیتی است. این تیم، یکی دو سالی است که بسیار خوب شده است. همین گل‌گهر دو هفته مانده به پایان نیم فصل صدرنشین لیگ بود. امروز هم کار را برای ما سخت کرد. بعد از بازی سختی که در دربی داشتیم، این بازی هم سخت بود. همه می‌گویند؛ وقتی یک تیم، یک بازی بزرگ را می‌بازد، بازی بعدی‌اش سخت است ولی من می‌گویم، تیمی که بازی بزرگ را می برد، بازی بعدی‌اش بسیار سخت‌تر است.
وی درباره فشار حریف در نیمه دوم، ادامه داد: طبیعی بود که گل‌گهر وقتی دو گل عقب افتاد، حمله کند. نیمه دوم هجومی کار کرد و یکی از گل‌ها را زود جبران کرد. امیدوارم اتفاق خوبی برای پرسپولیس در ادامه بیفتد.
بیرانوند در خصوص کنایه‌اش به سرمربی استقلال گفت: من شاید از روی احساسات یک حرفی زدم. حق هواداران است که من احساساتم را به آن‌ها نشان بدهم. تمام بازیکنان استقلال رفیقان من هستند. مطمئن باشید که رفیقان من اگر این بازی را می‌بردند، خیلی کارها می‌کردند که هواداران ما ناراحت شوند. من آن‌ها را می‌شناسم و سال‌های سال است که دارم با آن‌ها بازی می‌کنم.
بیرانوند ادامه داد: الان من یک حرکتی انجام داده‌ام و یک افرادی آمدند این حرکت را خراب کردند. کاری که من کرده‌ام و احساساتی که نشان دادم حق هواداران پرسپولیس بود. استقلال تیم بزرگی است و به آنها تبریک می‌گویم. من هواداران استقلال را دوست دارم و بعد از اینکه آنها بازی را باختند این اتفاقی بود که هواداران برای من رقم زدند. خود هواداران استقلال که به من توهین کردند می‌دانند که من آنها را دوست دارم. خود هواداران استقلال هم می‌دانند که پس از بازی بزرگ چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد. در بازی‌های بزرگ مخصوصاً در دربی بازیکنان با هواداران خودشان خوشحالی می‌کنند و این یک چیز طبیعی است.
دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بله، مشخصاً من دوست داشتم قبل از فینال با استقلال بازی کنیم چون به هر حال پرسپولیس در گذشته در دو جام به استقلال باخت و حالا ما می‌خواهیم انتقام آن شکست‌ها را بگیریم. در هر حال صددرصد منتظر بازی با استقلال هستیم.
وی در خصوص اینکه آیا استقلالی‌ها نمی‌خواهند انتقام شکست در دربی هفته گذشته را بگیرند، عنوان کرد: می‌گویم که من به عنوان دروازه‌بان پرسپولیس از بازی با آنها استقبال می‌کنم. شما حالا می‌گویید که استقلال می‌خواهد از ما انتقام بگیرد؟ من می‌گویم ما می‌خواهیم انتقام گذشته و جام‌‌ حذفی‌های قبل را از استقلال بگیریم.
بیرانوند در خصوص رابطه‌اش با سیدحسین حسینی دروازه‌بان استقلال گفت: سیدحسین رفیق من و یکی از دوستان خیلی خوب من است. به نظر من او حق دارد که پنالتی را بزند و به نظر من مشکلی نداشت. گلی که مقابل هوادار زد نوش جانش. من می‌دانستم که او چنین پنالتی را می‌زند چون در تیم ملی هم چنین تمریناتی را انجام داده بود. حسینی دوست داشت از لحاظ روحی و روانی پیش از دربی تقویت شود و به همین خاطر پنالتی را خودش گل کرد. او پسر خوبی است و ان‌شاءالله روند خوبش را بتواند ادامه دهد.
دروازه‌بان پرسپولیس در خصوص اینکه آیا قهرمان لیگ برتر می‌شود، یا خیر، اظهار داشت: الان خیلی زود است و من اصلاً به خودم اجازه نمی‌دهم که چنین چیزی را پیش‌بینی کنم. من پس از باخت به سپاهان گفتم که هفت بازی باقیمانده و ما با هم، هم قسم شدیم که در آن دیدارها برنده شویم. فعلاً چهار مسابقه را گذراندیم و سه بازی دیگر باقی مانده است که ان‌شاءالله بتوانیم در آن بازی‌ها نیز به پیروزی دست یابیم. هفته آینده با پیکان بازی داریم و به هیچ‌چیزی جز بازی با پیکان فکر نمی‌کنیم.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه