هر جا بگویند بازی می‌کنیم ولی هواداران باشند

افشین پیروانی: چرا باید بازی در ورزشگاهی برگزار شود که استاندارد نیست؟

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: محکوم به قهرمانی هستیم حالا با هر تیمی که در جام حذفی برخورد کنیم فرقی نمی‌کند. هوادار و پیکان هم هر جا بگویند بازی می‌کنیم ولی هواداران باشند.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، افشین پیروانی پس از قرعه کشی مرحله نیمه نهایی جام حذفی اظهار داشت: ابتدا از بانک شهر و ایرانسل، اسپانسرهای خوب‌مون تشکر ویژه می‌کنم که تمام قد از ما آن‌ها حمایت می‌کنند.

وی گفت: جام حذفی جام شگفتی‌ها است و در نیمه نهایی ممکن بود به هر تیمی برخورد کنیم. ما پرسپولیس هستیم محکوم به برد و قهرمانی هستیم. خدا را شکر تیم بسیار خوبی داریم.
وی افزود: اگر قرار است میهمان تیمی باشیم باید از سرمایه های خودمان که هواداران هستند به خوبی استفاده کنیم. اگر قرار است به دستگردی برویم و در آنجا مقابل هوادار بازی کنیم باید اجازه بدهند ما از حضور هواداران خودمان استفاده کنیم. بازی بدون هواداران اصلا قشنگ نیست. یک مدتی به دلیل کرونا هواداران کنار ما نبودند اما در حال حاضر هر کجا که برویم باید هواداران کنار ما باشند. این حق طبیعی ما و هواداران‌مان است که باید محترم شمرده شود. اگر قرار است ما با پیکان هم در دستگردی بازی کنیم باید هواداران ما حضور داشته باشند. پیکان هر جا که بگوید، بازی می‌کنیم ولی می‌خواهیم هوادارن‌مان باشند. انشاالله شورای تأمین هم موافقت می کند که هواداران در ورزشگاه حضور داشته باشند. حیف است تیمی که قرار است قهرمان شود جشن ها و بردهای خود را در کنار هوادارانش جشن نگیرد.
پیروانی در خصوص فینال رقابت‌های جام حذفی گفت: اگر در فینال پرسپولیس و استقلال به یکدیگر برخورد کنند باید ببینیم چه تصمیمی برای محل بازی می‌گیرند. اگر این دو تیم به‌هم بخورند، بهتر است در آزادی بازی را برگزار کنیم.
مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره ورزشگاه دستگردی تصریح کرد: اگر دستگردی استاندارد نیست چرا در این ورزشگاه بازی برگزار می‌کنند و مجوز برگزاری بازی دارد؟
وی تاکید کرد: اگر می‌شود اجازه دهند دو تیم از حضور هواداران خود بهرمند شوند. خواهش می کنم کاری نکنند که پرسپولیس بدون هوادار بازی کند. تیم هوادار تیم خوبی است کادر فنی خوبی هم دارد و در مقابل، ما هم پرسپولیس هستیم و با تمام قدرت ادامه بازی‌های خودمان را دنبال می کنیم تا هر دو جام را به دست آوریم.
او درباره بیانیه استقلال در خصوص این که چرا باید این تیم قبل از پرسپولیس بازی کند، توضیح داد: آیا شخص دیگری سوالی دارد؟
پیروانی همچنین اضافه کرد: سرمایه اصلی باشگاه پرسپولیس هواداران هستند و در هرجا بازی کنیم باید هواداران کنار ما باشند.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه