لطفا با ما هم همکاری شود

افشین پیروانی: هواداران، مشکلات و بدهی‌های پرسپولیس را ببینید

مدیرتیم فوتبال پرسپولیس گفت: همکاری کنند که هواداران پرسپولیس هم بتوانند مثل هواداران دیگر تیم‌ها به ورزشگاه بیایند. آن‌هایی که برای دیگران تلاش می‌کنند، مشکلات، بی‌پولی و بدهی‌های پرسپولیس را ببینند.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، افشین پیروانی پس از پیروزی دلچسب سرخپوشان در صدمین دربی، اظهار داشت: این برد را به بازیکنان و کادر فنی تبریک می‌گویم. همه خوب بودند و زحمت کشیدند. تیم ما بهتر بازی کرد و مستحق برد بودیم. به عوامل برگزاری مسابقه هم خسته نباشید می‌گویم. بازهم به همه تبریک می‌گویم. از هوادارانی که نتوانستند بیایند ولی برای ما انرژی مثبت فرستادند هم تشکر می‌کنم. از تماشاگرانی که در ورزشگاه بودند هم ممنون هستم.

وی ادامه داد: امیدوارم در بازی بعدی شرایط به گونه‌ای شود که همه بتوانند بیایند. برخی شهرها ورزشگاه پر از تماشاگر است و نمی‌دانم چرا در تهران این اتفاق رخ نمی‌دهد. خدا را شکر تماشاگران به طبقه دوم هم رفتند و ریزشی در سکوها صورت نگرفت. مقداری همکاری کنند که هواداران تیم پرطرفدار پرسپولیس بتوانند به ورزشگاه بیایند. ما هم بحران و مشکل بازیکن خارجی داریم. مقداری بی‌پول هستیم. دوستانی که برای دیگران در تلاش هستند مشکلات ما را هم ببینند و برای ما هم تلاش کنند تا بتوانیم بدهی‌های خود را پرداخت کنیم.

مدیر سرخپوشان درمورد ادامه روند کاری این تیم خاطرنشان کرد: ما تلاش می‌کنیم و برای بردن وارد زمین می‌شویم، چون ما پرسپولیس هستیم.

پیروانی درخصوص شادی زیادش در پایان مسابقه، گفت: برد دربی شادی دارد. ما هم شادی خود را با هواداران تقسیم کردیم.

وی با اشاره به مشکلات برای خرید بلیت مسابقه از سوی هواداران، تصریح کرد: الکترونیکی شده است و باید راهکاری پیدا شود. همه جای ایران این مشکل وجود دارد.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه