پرسپولیس با یحیای شکست‌ناپذیر آماده دربی

پرسپولیس در آستانه دهمین دربی با هدایت یحیی گل‌محمدی قرار دارد و درحالی‌که او در وقت‌های قانونی و جریان بازی 9 پیکار گذشته، شکست‌ناپذیر بوده است.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی به عنوان سومین مربی برتر تاریخ باشگاه از حیث تعداد بازی و تعداد پیروزی و دومین مربی برتر باشگاه از حیث کسب عناوین و افتخارات در لیگ برتر خلیج فارس، تا کنون 9 دربی را به عنوان سرمربی پشت سرگذاشته است و در وقت‌ها قانونی و جریان مسابقه، شکست ناپذیر مانده است. در ثبت آمار مسابقات نیز همیشه همین ملاک قرار می‌گیرد. وقتی بازی‌های حذفی با تساوی به پایان می‌رسد و کار به ضیافت پنالتی‌ها می‌کشد بازی با نتیجه تساوی در آمار ثبت می‌شود و البته بازی‌های لیگ هم ضربات پنالتی انتهای مسابقه برای تعیین تیم صعود کننده ندارد.
در 9 دربی که یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی حضور داشته است، فقط در یک پیکار یکی از دو تیم در وقت‌های قانونی به عنوان تیم پیروز، زمین را ترک کرد که آن هم به بازی اردیبهشت ماه سال 1400 و برتری پرسپولیس برمی‌گردد. گلزن آن مسابقه یعنی عیسی آل‌کثیر هم هنوز در تیم حضور دارد و اتفاقا در مدت کوتاه حضور در آخرین مسابقه هم نشان داد چه‌قدر آماده و برای گلزنی مشتاق است.
همچنین فراموش نمی‌کنیم در کادر فنی، نفراتی داریم که در دوران فوتبال به دربی باز بودن شهره بودند. گل‌محمدی، پیروانی، باقری و سیدجلال حسینی سابقه گلزنی در دربی را هم دارند.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه