پیام باشگاه پرسپولیس بمناسبت شب‌های عظیم‌الشأن قدر

باشگاه پرسپولیس در گرامیداشت شب‌های عظیم‌الشأن قدر و تعزیت ضربت خوردن مولای متقیان حضرت علی (ع) پیامی صادر کرد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، در این پیام آمده است:
چه لحظاتی است این شب‌های پر فیض قدر. شب‌هایی که آسمان و زمین به یکدیگر نزدیک می‌شوند تا مجالی باشد برای آسمانی شدن زمینیان. می‌آید تا مولایمان آن بزرگمرد آسمانی خسته از ناجوانمردی‌های روزگار را در آغوش خود بگیرد.
شب‌های قدر، قلب تپنده روزگار است. نبضی که در دل ماه شریف میهمانی خدا می‌تپد، بغضی که می‌ترکد و فرق شکافته‌ای که مرز بین عدالت و بی‌عدالتی می‌شود.
امیرالمومنین علی (ع) معنای قدر و شهید راه عدالت شد تا برای همیشه حجت را بر همه‌گان تمام کند تا آن روزی که حجت بر حق، امام عصر (عج)، به اذن ذات یکتا برای پیاده کردن راستین دین محمدی و عدالت علی (ع) قیام رهایی‌ساز خود را از دل کربلا، جاری سازد.
شب‌های قدر مجالی است برای اندیشیدن دوباره، لحظاتی که تقدیر ما در آن رقم خواهد خورد و ما آن گونه خواهیم زیست که می‌اندیشیم. شب‌هایی که فضیلت آن را برابر هزار ماه قرار داده‌اند تا شاید به خود آییم از بزرگی فرصتی که پروردگار عالم در اختیار بندگانش قرار داده است.
باشگاه پرسپولیس با گرامیداشت این شب‌های عزیز و آرزوی قبولی طاعات و عبادات، پیشاپیش شهادت شیر مرد خدا، حضرت علی (ع) را به مسلمانان و شیعیان جهان، ملت شریف ایران، بویژه هواداران پرسپولیس تسلیت می‌گوید.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه