بارگذاری مدارک برای اخذ مجوز ادامه دارد

طبق فهرست کمیته تعیین وضعیت، تکلیف بدهی‌ها روشن شد

در پی انتشار اخباری مبنی بر ایجاد مشکل برای دریافت مجوز توسط پرسپولیس اعلام می‌شود، باشگاه در موعد قانونی اعلام شده و بر اساس فهرست کمیته تعیین وضعیت فدراسیون، نسبت به تعیین وضعیت طلبکاران اقدام کرده است.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، انتشار اخباری درباره ایجاد مشکل برای پرسپولیس در موضوع دریافت مجوز حرفه‌ای به دلیل عدم پرداخت مطالبات ارزی یکی از طلبکاران نگرانی‌هایی را برای هواداران ایجاد کرد. در این ارتباط چند نکته به اطلاع هواداران عزیز و رسانه‌های محترم می‌رسد؛
-همان‌طور که بارها اعلام شد و افکار عمومی هم اشراف کامل به موضوع دارند؛ در موضوع دریافت صدور مجوز حرفه‌ای، بسیاری از موارد دخیل هستند که باید اقدام لازم درباره آن ها صورت بگیرد. موضوعات مالی، حقوقی، زیرساختی از جمله این موارد است.

-فرایند بارگذاری و ارسال مدارک طبق جدول زمان‌بندی همچنان ادامه دارد و فرایند کار به پایان نرسیده است. باشگاه پرسپولیس، طبق جدول زمانبندی نسبت به انجام اقداماتی چون تسویه حساب یا توافق با طلبکاران و بارگذاری مدارک در حوزه‌های مختلف در زمان مقرر اقدام کرده است و این فرایند ادامه دارد.
-باشگاه با تلاش شبانه‌روزی و دشواری بسیار زیاد تلاش کرد با وجود فشار مالی ناشی از هزینه‌های جاری، منابع اعتباری لازم برای تعیین وضعیت بدهی‌ها را تامین کند. این کار بر اساس فهرست کمیته تعیین وضعیت فدراسیون، صورت پذیرفت. مدارک مرتبط نیز، قبل از پایان مهلت، بارگذاری شد.
-اظهارنظر امروز آقای تاج، رییس فدراسیون فوتبال، د‌ر خصوص مطالبات رادوشویچ بوده است و پرونده جدیدی نمی‌باشد. باشگاه در مورد رادوشویچ که تعهد مالی سنگینی وجود داشت با وی توافق کرد. مدارک رسمی توافق و پرداخت در سررسید هم در سامانه کلَس بارگذاری شد و در پرداخت‌های آتی نیز این اقدام انجام خواهد شد.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه