تبریک باشگاه پرسپولیس به مناسبت فرا رسیدن نوروز باستانی

باشگاه پرسپولیس در پیامی، فرا رسیدن سال ۱۴۰۲ خورشیدی و نوروز باستانی را تبریک گفت.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، در این پیام آمده است؛ نوروزی دیگر از راه رسید و از ایزد یکتا حال خوب و تازه‌ای را طلب می‌کنیم که در آن همراه با همه هموطنان و دیگر مردمان این کره خاکی از درد و سختی به دور باشیم.
سالی که در آن شکوه و عظمت ایران عزیز را بیش از پیش شاهد باشیم.
زمان روئیدن دوباره رسید و از پروردگار متعال طلب می‌کنیم به هر یک از ما این توان و شایستگی را ببخشد که باعث حال خوب دیگران باشیم، این دنیا را به جایی زیباتر و شادتر برای همه مخلوقات و بندگانش بدل سازیم چنان‌که رسم طبیعت با رسیدن بهار نیز چنین است.
بی‌تردید این خود از بالاترین خوشبختی‌ها است.
نوروز با گام‌های مهربانش از راه رسید و سال جدیدی را با امیدها و آرزوهای دوست‌داشتنی آغاز می‌کنیم.
نوروزی را در پیش داریم که رویش طبیعت و برکت از دل زمین دیگر بار با بارش رحمت الهی از آسمان در شب‌ها و روزهای پرخیر و برکت ماه مبارک رمضان تقارن پیدا می‌کند. عطر دل‌انگیز طبیعتی که خداوند آن را برای تعالی بشر خلق کرد با عطر شورانگیز رحمت خداوندی در هم می‌آمیزد تا جان‌ها را التیام بخشد، روح‌ها را تازه سازد و دل‌ها را آرامش ببخشد.
در این‌جا، در باشگاه والا، بزرگ و مردمی پرسپولیس نیز همه بر آن هستیم، به یاری خداوند توانا، زیر سایه ائمه‌اطهار(ع) و با حمایت همیشگی و فداکارانه هواداران که نظیرشان را سراغ نداریم، با بهره‌گیری از تجربه‌ها و با تلاش و کوششی مضاعف در تمام بخش‌های مجموعه یکپارچه و متحد پرسپولیس، روزهای بهتر و شادتری را برای این باشگاه و هوادارانش رقم بزنیم.
ما از افکار آرمان‌گرایانه و میل بی‌انتها به قهرمانی دست نکشیده‌ایم و نمی‌کشیم هرچنددر همان روزهای مداوم قهرمانی بارها با افتخار یادآور شدیم، سروری و سرمدی پرسپولیس‌مان نه از جام‌های پرشمارش بلکه از انبوه هوادارانش می‌آید.
ما در پرسپولیس از مدیران و کارکنان تا مربیان و بازیکنان سوگند یاد می‌کنیم با هر آن‌چه در توان داریم و با قدرتی که از اراده هواداران بر می‌آید در سال ۱۴۰۲ بیش از پیش در جهت نیل به خواسته ایشان چه در مسیر قهرمانی و چه در جهت مشکلات بر جای مانده از گذشته گام برداریم.

همچنین مراتب تقدیر و سپاس خود را از حمایت‌های هواداران و آن دسته از دست‌اندرکاران فوتبال که سعی در انجام درست امور و برقراری عدالت داشته‌اند اعلام می‌داریم.
باشگاه پرسپولیس، این نوروز باستانی را به همه هموطنان عزیز، فارسی‌زبانان و به ویژه هواداران پرسپولیس تبریک و شاد باش می‌گوید.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه