نگاهی به ادامه مسیر مدعیان قهرمانی لیگ بیست و دوم

پرونده بازی‌های لیگ برتر فوتبال ایران تا پایان هفته بیست و سوم بسته شد و ادامه این مسابقات از دهم فروردین ماه 1402 آغاز خواهد شد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، هفت هفته از بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس باقی مانده است و سه تیم مدعی اصلی، حریفان و مسیر خود را برای قهرمانی دنبال می‌کنند.
پرسپولیس، سپاهان و استقلال در بالای جدول، نه تنها به بازی‌های خود، که به نتایج تیم‌های رقیب، نیم نگاهی اساسی دارند.
سپاهان با 49 امتیاز، استقلال با 46 امتیاز و پرسپولیس با 45 امتیاز به دنبال 21 امتیاز باقی مانده از این دوره رقابت‌ها هستند.
پرسپولیس در هفته بیست و چهارم؛ از ساعت 21:15 دقیقه جمعه 11 فروردین، میهمان مس رفسنجان است. سپاهان از ساعت 19:15 دقیقه جمعه 11 فروردین، در نقش جهان میزبان صنعت نفت آبادان است و تیم استقلال از ساعت 19:15 دقیقه جمعه 11 فروردین، در تهران به مصاف ذوب آهن می‌رود.
در هفته بیست و پنجم؛ پرسپولیس از ساعت 19:30 دقیقه پنج‌شنبه 17 فروردین در ورزشگاه آزادی میزبان ملوان بندر انزلی است. سپاهان از ساعت 21:30 دقیقه جمعه 18 فروردین، میهمان تراکتورسازی خواهد بود و استقلال از ساعت 19:30 دقیقه جمعه 18 فروردین، میهمان آلومینیوم در اراک است.
پرسپولیس در هفته بیست و ششم، از ساعت 19:30 دقیقه جمعه 25 فروردین در کرمان به مصاف مس کرمان می‌رود و سپاهان از ساعت 21:30 دقیقه شنبه 26 فروردین در اصفهان میزبان مس رفسنجان خواهد بود. استقلال هم از ساعت 19:30 دقیقه شنبه 26 فروردین، در ورزشگاه آزادی برابر تیم هوادار قرار می‌گیرد.
در هفته بیست و هفتم؛ دربی برگشت پایتخت به میزبانی پرسپولیس برگزار می‌شود و سپاهان میزبان ملوان بندر انزلی است.
پرسپولیس در هفته بیست و هشتم، میهمان پیکان است. سپاهان نیز میهمان نفت مسجد سلیمان خواهد بود و استقلال در تهران به مصاف صنعت نفت آبادان می‌رود.
در هفته بیست و نهم؛ پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به مصاف گل گهر می‌رود. سپاهان میزبان پیکان خواهد بود و استقلال میهمان مس رفسنجان است.
در هفته پایانی لیگ بیست و دوم؛ پرسپولیس میهمان نساجی مازندران است و سپاهان در کرمان به مصاف مس کرمان خواهد رفت. استقلال هم میزبان تراکتور‌سازی است.
پرسپولیس از هفت بازی، سه میزبانی و چهار میهمانی در برنامه دارد. سپاهان، چهار میزبانی و سه میهمانی و استقلال هم چهار میزبانی و سه میهمانی پیش رو دارد.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه