این بازی نقطه مثبتی برای لیگ هم بود

سروش رفیعی: سپاهان خوب بود ولی پرسپولیس بهتر بود

هافبک پرتلاش پرسپولیس گفت: مجموعه سپاهان همیشه قابل تعریف است اما تیم ما امروز از آن‌ها بهتر بود. تک تک بازیکنان ما با تمام وجود جنگیدند. سپاهان خوب بود ولی ما بهتر بودیم.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، سروش رفیعی در پایان پیروزی چهار بر دو سرخپوشان برابر سپاهان، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از بازی‌های باکیفیت ما در فصل جاری، همین بازی بود. سپاهان تیم خوب و بزرگی دارد و بازیکنان با کیفیت و کادر فنی باتجربه‌ای در آن حضور دارند. مجموعه سپاهان همیشه قابل تعریف است اما تیم ما امروز از آن‌ها بهتر بود. تک تک بازیکنان ما با تمام وجود جنگیدند و سعی کردیم در بحث مالکیت توپ خوب کار کنیم.
او ادامه داد: سپاهان فشار خوبی می‌آورد اما در بحث موقعیت سازی و مالکیت ما بهتر از حریف بودیم. بهترین اتفاقی که دیدم این بود که ورزشگاه تا حدودی پر شده بود. حضور این تعداد هواداران برای همه ما لذت بخش بود. امیدوارم در همه ورزشگاه‌ها هواداران را ببینیم.
هافبک پرسپولیس درباره کورس سپاهان و پرسپولیس در لیگ برتر عنوان کرد: در لیگ هم باید پله به پله پیش برویم اما این بازی نقطه مثبتی برای ما بود تا بتوانیم ذهن‌مان را قوی‌تر کنیم و رو به جلو ببریم.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه