به خاطر این هواداران، گزینه دیگری غیر از قهرمانی نداریم

گئورگی گولسیانی: هیچ رازی در کار نیست، با قلبم برای پرسپولیس بازی می‌کنم

مدافع گرجستانی و گلزن پرسپولیس گفت: هیچ رازی در کار نیست. با قلبم بازی می‌کنم. خداوند من را نگاه و کمکم می‌کند. من هم خوشحالم که به تیم خودم کمک کردم.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، گئورگی گولسیانی پس از پیروزی همبازیان سرخپوش خود برابر سپاهان که با دو گل او روی ضربات پنالتی همراه بود، اظهار داشت: مقابل تیمی سرسخت به برتری رسیدیم. خوشحال هستیم که از این مرحله عبور کردیم. من به احترام به تیم سابق خودم بعد از گلزنی، خوشحالی نکردم. آن‌ها تیمی عالی بودند ولی من خوشحال هستم که بازیکنان ما تلاش خودشان را به نمایش گذاشتند و توانستیم از این مرحله عبور کنیم. بازی کردن در نقش جهان حس خوبی داشت. من 3 سال در اینجا بازی کردم. جو خیلی خوبی دارد.
گولسیانی در خصوص اینکه گل‌های مهمی در این فصل برای پرسپولیس به ثمر رسانده و توانسته مقابل استقلال و سپاهان 2 بار گلزنی کند، اظهار داشت: هیچ رازی در کار نیست. من بهترین نمایش خودم را ارائه می‌دهم. با قلبم بازی می‌کنم. خداوند من را نگاه و کمکم می‌کند. من هم خوشحالم که به تیم خودم کمک کردم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس به صدر جدول لیگ برتر بازمی‌گردد، ادامه داد: لیگ برتر برای ما بسیار مهم است. ما باید انگیزه خودمان را تقویت کنیم. برای بازی بعدی باید سه امتیاز کسب کنیم. ما امتیاز‌های زیادی از دست دادیم. 10 بازی باقی مانده است و باید متمرکز باشیم. من نمی‌توانم آینده را پیش‌بینی کنم ولی اگر بهترین توان‌مان را ارائه دهیم، می‌توانیم قهرمان شویم.
بازیکن پرسپولیس در خصوص درگیری با علی‌نژاد اظهار داشت: اواخر بازی بود. من همیشه به همه بازیکنان احترام می‌گذارم. او پای من را لگد کرد و من از او پرسیدم؛ چرا به پای من ضربه زدی؟ من همیشه بازی منصفانه انجام می‌دهم و همواره به بازیکنان حریف احترام می‌گذارم. من به خاطر این ویژگی از سایر بازیکنان هم چنین احترامی را انتظار دارم.
وی در رابطه با هواداران پرسپولیس و حضور حداکثری‌شان در ورزشگاه برای این بازی، افزود: آن‌ها هوادارانی خاص هستند و امروز هم ما را حمایت کردند. برای همین ما گزینه دیگری جز قهرمانی نداریم. آن‌ها نتیجه دیگری را از ما قبول نخواهند کرد. ما باید قهرمان شویم.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه