صدای ضربه‌ای که به دیاباته خورد مثل صدای رعد بود

مرتضی پورعلی‌گنجی: داور سوت را بالا آورد ولی نزد

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس گفت: امیدوارم دیگر چنین اتفاقاتی را در فوتبال نبینیم. صدای ضربه‌ای که به پای دیاباته خورد مثل صدای رعد بود. داور هم سوت را بالا آورد ولی نزد!

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، مرتضی پورعلی‌گنجی در پایان بازی با فولاد، اظهار داشت: اول از همه خیلی متاسفیم که نتوانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم و نتوانستیم دل هواداران را شاد کنیم. بازی به نظرم بازی قشنگی نبود. خواهش من از تمام داوران این است که محکم و با قدرت تصمیم بگیرند و با فریاد بازیکنان و نفرات بیرون زمین تصمیم‌شان را عوض نکنند.
او ادامه داد: یک پنالتی صددرصد برای ما نگرفتند. فکر می‌کنم امروز فوتبال ندیدیم و واقعا هم شرمنده هواداران هستم و هم شرمنده فوتبال کشور. امیدوارم در آینده بازی‌های قشنگ‌تری داشته باشیم و همه تیم‌ها فوتبال بازی کنند. اصلا فوتبال قشنگی نبود.
پورعلی درباره اثر اتفاقات کنار زمین در قضاوت داور عنوان کرد: به نظر من تاثیرگذار است و شک نکنید. داوران ما احساساتی تصمیم می‌گیرند. در بازی قبلی یک پنالتی به سود ما نگرفتند و این بازی هم یک سری سوت‌ها در 50-50ها به سود فولاد بود. امروز بازی فوتبال ندیدیم و سه امتیاز را از دست دادیم.
مدافع پرسپولیس در خصوص برخورد دیاباته توضیح داد: به نظر من که دو متری صحنه بودم، صدای برخوردشان مثل رعد و برق بود و در کل فضا پیچید. سوت داور هم آمد بالا و نمی‌دانم چرا سوت نزد. یک سری مسائل شاید در سوت نزدن داور برای پنالتی تاثیرگذار بود.
وی در پاسخ به این سوال که “یک سری مسائل” چه چیزهایی هستند، گفت: ببینید، داد و بیداد بازیکنان و همه کسانی که دور و اطراف هستند، حتی توپ جمع کن تاثیرگذار است. امیدوارم دیگر چنین اتفاقاتی نبینیم.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه