امیدوارم دیگر شاهد چنین صحنه‌هایی نباشیم

وحید امیری: صدای ضربه به دیاباته را همه شنیدیم، هفته قبل هم پنالتی نگرفتند

بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس گفت: بازیکنان داخل زمین صدای ضربه‌ای که به دیاباته خورد را شنیدند. متاسفانه در بازی قبلی هم یک پنالتی ما نادیده گرفته شد. یک بازی بگوییم داور اشتباه کرد، دو بازی بگوییم، اما این‌طور که نمی‌شود.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، وحید امیری پس از بازی امروز سرخپوشان ایران، برابر فولاد خوزستان که با اشتباهات داوری به زیان پرسپولیس تمام شد، اظهار داشت: ما بازی را باختیم و سه امتیاز را از دست دادیم. هر قدر هم صحبت کنیم به نظرم فایده‌ای ندارد. فقط به نظرم امروز فوتبال می‌توانست زیباتر باشد. اعتراضاتی صورت گرفت که در نتیجه آن، داور فشار زیادی را تحمل کرد. اتفاقاتی کنار خط افتاد. یک اوت دستی هم با اعتراض همراه بود. من اولین‌بار است که درباره داوری صحبت می‌کنم. آقای بنیادی‌فر نتوانست بازی را مدیریت کند. بازیکنان داخل زمین صدای ضربه‌ای که به دیاباته خورد را شنیدند. متاسفانه در بازی قبلی هم یک پنالتی ما نادیده گرفته شد. یک بازی بگوییم داور اشتباه کرد، دو بازی بگوییم، اما این‌طور که نمی‌شود. من خودم از اینکه اعتراض به داوری داشته باشم متنفرم اما خدا شاهد است اگر این اتفاق بیفتد خودم بازی نمی‌کنم. دوست دارم تمام اتفاقات در جریان بازی رقم بخورد.
وی ادامه داد: توپ جمع کن چرا باید دو، سه بار توپ را به وسط زمین شوت کند؟ تمام مربیان، فوتبال دوستان و برادر بزرگتر من هستند. ما پرسپولیس هستیم و همه تیم‌ها شاید در نیم فصل دوم بیایند و این‌طور جلوی ما قرار بگیرند. بالاخره مایی که می‌گوییم فوتبال باید زیبا و تماشاگر پسند باشد، یک نتیجه چه چیزی دارد که حاضریم هر اتفاقی را رقم بزنیم. کنار خط اگر یک اوت شود، هیچ چیزی را رقم نمی‌زند اما اعتراض به آن کل روح فوتبال را بد می‌کند. ادعای ما این است که فوتبال باید حرفه‌ای شود و با فوتبال روز دنیا مقایسه شود، باید خیلی بهتر از این باشیم. نبود VAR خیلی جاها به فوتبال ما لطمه می‌زند اما داوران ما باید درایت داشته باشند و تحت تاثیر نیمکت نباشند.
امیری در ادامه انتقاداتش به اتفاقات بازی گفت: انتظار این است که ناظر بازی خیلی قاطع درباره اتفاقات برخورد داشته باشد. حالا شاید یک گزارشی بنویسد و بفرستد اما دیگر چه فایده‌ای دارد؟ الان دیگر تمام شد و سه امتیازی که حداقل می‌توانستیم یک امتیاز آن را بگیریم، گذشت. بازی قبلی یک پنالتی و این بازی هم همین‌طور. دوست ندارم کسی را تحت فشار قرار بدهم و آن‌ها هم قطعا خانواده دارند. همان‌طور که بازیکن تمرین می‌کند و از زندگی‌اش می‌زند و مربیان هم همین‌طور، داوران هم باید تلاش کنند. داوران هم شاید خیلی مشکلات داشته باشند و دریافتی کم دارند و رفت و آمد آن‌ها هم شاید در شان آن‌ها نباشد، اما دیگر چیزی است که خودشان قبول کرده‌اند و وقتی قبول کردید باید بهترین قضاوت را داشته باشید و امیدوارم در بازی‌های بعدی دیگر شاهد چنین صحنه‌هایی نباشیم.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه