اوسمار ویرا: با همین رویه جلو برویم قهرمان می‌شویم

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر با همین رویه جلو برویم، با کسب امتیازات، قهرمان می‌شویم. قبل از بازی نمی‌توانیم نتیجه را انتخاب کنیم‌ که یک بر صفر می بریم یا دو بر صفر، اما گل نخوردن می‌تواند خوب باشد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، اوسمار ویرا که امروز (پنج‌شنبه) در غیاب یحیی گل‌محمدی ناظر و مجری برنامه‌های او بر روی نیمکت بود، بعد از پیروزی برابر مس کرمان در کنفرانس خبری اظهار داشت: همانگونه که پیش از بازی گفتم، در لیگ امسال بازی آسان وجود ندارد. مسابقه ما با مس هم از این قاعده مستثنی نبود. بازی سختی بود. نیمه اول کنترل توپ و بازی را در اختیار داشتیم اما گلی نزدیم. در نیمه دوم با خروج کمال و آمدن دیاباته، نفرات بیشتری در ۱۸ قدم حریف داشتیم و در نهایت روی یک ارسال به گل رسیدیم.
وی در پاسخ به تکرار سوال درباره پیروزی‌های یک بر صفر پرسپولیس، افزود: اگر با همین رویه جلو برویم، با کسب امتیازات، قهرمان می‌شویم. قبل از بازی نمی‌توانیم نتیجه را انتخاب کنیم‌ که یک بر صفر می بریم یا دو بر صفر، اما گل نخوردن می‌تواند خوب باشد.
مربی پرسپولیس درخصوص برنامه های این تیم در تعطیلات لیگ برتر توضیح داد: چیزی که اکنون به آن فکر می‌کنیم استراحت ذهنی و بدنی است‌. بهتر است بازیکنان با آرامش کنار خانواده و دوستانشان اوقات خوش و آرامی داشته باشند. پس از جام جهانی در لیگ و جام حذفی بازی های سختی خواهیم داشت و باید از لحاظ فیزیکی، جسمی و تاکتیکی شرایط بهتری داشته باشیم.
ویرا درباره اردوی خارجی پرسپولیس عنوان کرد: درباره این موضوع باید صحبت ‌کنیم. هیچ چیز قطعی نیست اما خیلی خوب است بازیکنان در یک اردوی خارجی یازده، دوازده روزه کنار هم باشند تا در یک شرایط خوب تمرین کرده و وضعیت بهتری به دست آوریم.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه