کامیابی‌نیا: خدا را شکر که تیم اوضاع خوبی دارد و سه امتیاز این بازی را گرفتیم

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خدا را شکر که تیم اوضاع خوبی دارد و سه امتیاز این بازی را گرفتیم. کادر فنی، بازیکنان و مدیران همه زحمت می‌کشند. از مدیر عامل باشگاه تشکر می‌کنیم که پشت تیم است  و حمایت می‌کند.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، کمال کامیابی‌نیا هافبک ارزنده تیم فوتبال پرسپولیس پس از برتری برابر  مس در ورزشگاه آزادی اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم سه امتیاز این بازی را بگیریم و جایگاه‌مان را در صدر حفظ کنیم. امیدوارم بعد از تعطیلات هم این روندمان را ادامه بدهیم.

وی در مورد اینکه پرسپولیس خیلی سخت به گل می‌رسد، تصریح کرد: به هر حال تیم‌ها در ورزشگاه آزادی عقب می‌نشینند و کار ما را سخت می‌کنند و باید بیشتر کار کنیم.

کمال کامیابی‌نیا در خصوص تعویض خودش در این بازی خاطرنشان کرد: این تعویض تاکتیکی بود و خدا را شکر که تیم اوضاع خوبی دارد و سه امتیاز این بازی را گرفتیم. کادر فنی، بازیکنان و مدیران همه زحمت می‌کشند. از مدیر عامل باشگاه تشکر می‌کنیم که پشت تیم است  و حمایت می‌کند.

هافبک سرخپوشان پایتخت در مورد اینکه پرسپولیس به سختی گل می‌خورد، عنوان کرد: به هر حال در تمرینات کار می‌کنیم و نظم دفاعی خوبی داریم. امیدوارم همین روند را ادامه بدهیم.

کمال در خصوص اینکه پای دیاباته به گل باز شد، بیان کرد: خدا را شکر، امیدوارم هم لوکادیا، هم دیاباته و هم بازیکنان دیگر بتوانند به تیم کمک کنند.

وی در مورد اعتراض مسی‌ها به داوری افزود: به هر حال داوران هم اشتباه می‌کنند. داوران قضاوت‌های خوب هم دارند. باید از آنها حمایت کنیم و آنها را تحت فشار نگذاریم. امیدوارم داوران هم به خوبی تمرکز کنند.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه