جواد الله‌وردی: به این‌ پرسپولیس امیدوارم

پیشکسوت فوتبال ایران و پرسپولیس گفت: به این پرسپولیس امیدوارم که بتواند جوابگوی خواست هواداران باشد.

جواد الله‌وردی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: با شناختی که از آقای درویش دارم، امیدوارم پرسپولیس شرایط خوبی را تجربه کند که شادی هواداران را به همراه داشته باشد. آقای درویش، اهل وسط‌های تهران و اهل پامنار است. از بچه‌های آنجا کارهای زیادی برمی‌آید. من امیدوارم در پرسپولیس هم همین‌طور باشد.

وی ادامه داد: افرادی مثل آقای درویش و یحیی گل‌محمدی در جایی قرار گرفته‌اند که دیگر به خودشان تعلق ندارند. آن‌ها در جایگاه مدیرعامل و سرمربی تیمی که چند ده میلیون نفر هوادار و عاشق و سینه چاک دارد، حتما به این حرف من باور دارند و خود را جوابگوی افکار عمومی می‌بینند و افکار پرسپولیس همین هواداران و عاشقانش هستند.

الله‌وردی اضافه کرد: هواداران یک عمر می‌گفتند؛ پرسپولیس، اول بشی، آخر بشی، دوستت داریم. حتما هنوز هم همین‌طور است ولی الان دیگر اول نباشی امان نمی‌دهند. خب، این خودش کار را خیلی سخت و حساس می‌کند. کسی مثل علی پروین که سال‌ها در راس کار بود این مسایل را خوب می‌دانست. بسیاری می‌گفتند او بی‌سواد است در حالی که از باسوادترین‌ها بود. تعریف آن‌هایی که غیر این فکر می‌کردند از سواد اشتباه بود. الان ببینید تعریف یونسکو از سواد چیست؟ آن ها که بی حساب حرف نمی‌زنند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره ارزیابی خود از شرایط پرسپولیس گفت: این بازی آخر را ندیدم ولی از صبح همسایه ها برد سه بر یک را به من تبریک می‌گویند. ما مگر چه می‌خواهیم. به عنوان یک هوادار و یک قدیمی پرسپولیس، می‌خواهیم پرسپولیس مرحله به مرحله موفق‌تر باشد. تا این جا که خوب بوده است ولی از یحیی یک خواسته خیلی جدی دارم. این که حتی یک لحظه هم از تلاش و فکر برای بهتر و کامل‌تر شدن خودش و تیم دست نکشد و غافل نشود. همیشه یک چیزی هست که با آن بهتر بشویم و تیم هم کامل‌تر بشود. یوفا در اروپا از مربیان حتی اگر به بالاترین مدارج رسیده باشند و 60 ساله هم باشند می‌خواهد که اگر قصد ادامه دادن دارند باید هر چند سال یک بار خودشان را به روزرسانی کنند.

وی تصریح کرد: به نظر من یک مربی برای موفقیت به پنج عامل نیاز دارد؛

1-روابط حسنه با مدیریت برای این که انرژی و تمرکز هدر نرود.

2-انتخاب بهترین‌ها اعم از بازیکنان و همکاران و سایر موارد.

3-بهترین نوع تمرینات و آماده سازی

4-انتخاب بهترین روش برای کنترل روانی اعضای تیم و برانگیختن احساسات

5- شانس که بخشی از آن متاثر از انرژی‌ها و تلاش‌های خودمان است که با تاثیرات متافیزیکی به خود ما بر می‌گردد. به نظرم همه این ها در پرسپولیس در دسترس است.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه