ما شفاف هستیم، قراردادها معلوم است، دست‌ پرسپولیس در جیب کارگران کارخانه‌ها نیست

حسین خبیری: هرکس علیه پرسپولیس صحبت کند، جواب کوبنده‌ای دریافت می‌کند

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: این باشگاه‌اش شفافیت مالی دارد و از بیت المال ارتزاق نمی‌کند.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، حسین خبیری پس از پیروزی سه بر یک پرسپولیس مقابل تیم هوادار اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود و بازیکنان خوب کار کردند و می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم. نوع بازی پرسپولیس هجومی شده است و فوتبال هوادار پسندی از خود به نمایش می‌گذارد.

وی افزود: گلی که دریافت کردیم پنالتی نبود و همه دیدند داور اشتباه کرد.

خبیری درباره شرایط مالی پرسپولیس تصریح کرد: به عنوان یک هوادار باید بگویم این تیم برای هواداران است و اکنون که وارد بورس شدیم، شفاف عمل می‌کنیم. مثل بعضی‌ها دست‌مان در جیب کارگران کارخانه و بیت المال نیست. آن مدیر روابط عمومی که ادعا کرده قرارداد هنگفتی با مهاجمان خارجی پرسپولیس بسته شده است باید بیاید و در مراجع قضایی ثابت کند. از او شکایت کردیم و باید حد و حدود خودش را بداند.

حسین خبیری خاطرنشان کرد: باید بداند درباره چه باشگاهی صحبت می‌کند و باید بیاید و حرفش را ثابت کند. رقم قرارداد ما شفاف است و آن‌ها هستند که شفافیتی ندارند. امیدوارم دیگر جرات نکنند درباره چنین مسائلی بر علیه پرسپولیس صحبت کنند چون با جواب کوبنده‌ای مواجه می‌شوند.

وی درباره کارگزار باشگاه پرسپولیس افزود: در این رابطه در جلسات قبل تصمیم گرفتیم. قرارداد کارگزار ایراداتی داشت و اکنون داریم شرایط بهتری را پیگیری می‌کنیم تا آن چیزی که شایسته‌ پرسپولیس است اتفاق بیفتد.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره حضور هواداران در ورزشگاه گفت: فوتبال به سمت حرفه‌ای گری رفته و بازی بدون هوادار ایده خنده‌داری است. جای دیگر یک هوادار خطایی کرده اما ما را محروم می‌کنند و این بسیار خنده دار است. هفته گذشته دیدید بانوان پرسپولیسی چقدر باشخصیت هستند. فدراسیون باید در صدور احکامش تجدید نظر کند چون فوتبال بدون هوادار مزه‌ای ندارد.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه