درویش: وقتی تیمی شرایط میزبانی ندارد،  چرا میزبانی به آن‌ها می‌دهند؟!

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: وقتی یک تیمی شرایط میزبانی ندارد و زیرساخت‌ها وجود ندارد، چرا میزبانی به آن‌ها می‌دهند؟ ۱۰ درصد از هواداران ما یعنی حدود ۹۰۰ نفر را از دیدن این بازی زیبا محروم کردند.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از پیروزی ۳ بر یک سرخپوشان برابر هوادار اظهار کرد: بازی خیلی خوبی توسط ما انجام شد اما وقتی یک تیمی شرایط میزبانی ندارد و زیرساخت‌ها وجود ندارد، چرا میزبانی به آن‌ها می‌دهند؟ ۱۰ درصد از هواداران ما یعنی حدود ۹۰۰ نفر را از دیدن این بازی زیبا محروم کردند. سازمان لیگ نباید اجازه میزبانی هوادار را در ورزشگاه دستگردی صادر می‌کرد.

وی افزود: سال گذشته وقتی نساجی ورزشگاه شهدای ساری را پیشنهاد داد و قبول نشد، در تهران و اصفهان و مشهد مجبور به میزبانی شد. در تهران می‌گویند چون زیرساخت ندارد، هواداران را محروم می‌کنند. باید فوتبال حرفه‌ای باشد.

مدیر عامل پرسپولیس تصریح کرد: پنالتی هوادار اشتباه بود زیرا یک متر و نیم خطا بیرون از محوطه جریمه رخ داد. این حرف را الآن زدم که پیروز شده‌ایم و اگر شکست خورده بودیم، می‌گفتند بهانه است.

رضا درویش درباره محرومیت پرسپولیس از حضور هواداران در دیدار هفته آینده برابر تراکتور خاطرنشان کرد: هم با کمیته انضباطی و هم با فدراسیون صحبت کردیم و قرار است بررسی شود زیرا ما نه هواداری در آن بازی داشتیم و نه توهینی انجام دادیم. به چه جهت این حکم برای پرسپولیس صادر شده است!

درویش در خصوص برگزاری جلسه حق پخش و تبلیغات محیطی در جلسه سازمان لیگ که با غیبت وی برگزار شد، عنوان کرد: نتیجه‌ای باز هم حاصل نشد و قرار است طی نشست و همفکری که داشته باشیم، حق‌مان را بگیریم و قرار است صدا و سیما هم همکاری کند. همچنین در این هفته در دو، سه جلسه دیگر هم دعوت شده‌ایم که صدا و سیما زیرمجموعه آن‌ها است و به دنبال حقی هستیم که سال‌ها دنبال آن بوده‌ایم. تا دیروز ما متعلق به دولت بودیم اما امروز سهام‌دار داریم و طبیعتا آن‌ها به دنبال حق خود هستند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره جذب دیاباته و رضایت گل‌محمدی از نقل و انتقالات تیم گفت: وظیفه باشگاه است که بازیکنانی که کادر فنی می‌گوید را تا جایی که می‌تواند جذب کند. ایشان لطف دارد و همدلی هم در بین بازیکنان ایجاد شده است.

او درباره اجاره کردن ورزشگاه آزادی و خدمات ارائه شده توضیح داد: زمین دیگری به کیفیت آزادی نیست و سعی می‌کنیم وسایل آرامش و تعجیل در رفت و آمد هواداران را فراهم کنیم.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه