یحیی گل‌محمدی: بازیکنانم لایق بهترین‌ها بودند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همه زحمت کشیدند تا تیم قهرمان شود، اما اتفاقاتی رخ داد که اسیر آن اتفاقات شدیم. کسی را ندیدم که بخواهد کم کاری کند. بازیکنان لایق بهترین‌ها بودند. سید و امید هم فصل بسیار سختی را پشت سر گذاشتند و از بازیکنان با افتخار تیم ما هستند. نام آنها فراموش…

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همه زحمت کشیدند تا تیم قهرمان شود، اما اتفاقاتی رخ داد که اسیر آن اتفاقات شدیم. کسی را ندیدم که بخواهد کم کاری کند. بازیکنان لایق بهترین‌ها بودند. سید و امید هم فصل بسیار سختی را پشت سر گذاشتند و از بازیکنان با افتخار تیم ما هستند. نام آنها فراموش نمی‌شود، چون تاریخ‌ساز بودند.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی پس از بازی با تیم شهر خودرو، در کنفرانس خبری پس از بازی اظهار داشت: بازی زیبایی بود. تقابل دو انگیزه متفاوت را شاهد بودیم. ما می‌خواستیم به عنوان نایب قهرمانی برسیم و فاصله امتیازی‌مان را نسبت به سپاهان بالاتر ببریم. تیم حریف هم انگیزه زیادی داشت که به لیگ پایین‌تر سقوط نکند. باید از آنها بابت ارائه این فوتبال خوب و زیبا تقدیر و تشکر کنم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه تیم حریف بازنده شد، اما بازی خوبی ارائه کرد. از شاگردان خودم هم تشکر می‌کنم. آنها سختی‌های زیادی را تحمل کردند و فشار زیادی را از جناح‌های مختلف متحمل شدند و بازی کردن در این شرایط سخت است. با تیمی پرانگیزه باید بازی می‌کردیم. با تمام این تفاسیر فکر می‌کنم بازیکنان نشان دادند که چقدر به تعهد خود پایبند هستند و با انرژی بالا بازی کردند. چند بازیکن خود را هم در اختیار نداشتیم، اما فوتبال مالکانه و رو به جلو را به نمایش گذاشتیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که ضعف تیم را نسبت به سال گذشته در کدام قسمت دید، خاطر نشان کرد: وقتی به آمار نگاه می‌کنیم تیمی قهرمان می‌شود که گل کمتری بخورد و این فاکتور مهمی برای قهرمانی است. ما امسال گل‌های راحتی خوردیم، اما از طرفی عملکرد خوبی در خط حمله داشتیم و جز تیم‌های بالای جدول در بخش گل زده هستیم. در هر صورت شرایطی که امسال داشتیم برای همه ما متفاوت بود. از شروع فصل پیش‌بینی می‌شد که فصل سختی برای ما باشد. تمام تلاش خود را کردیم و بازیکنان از جان خود مایه گذاشتند تا تیم را قهرمان کنند، اما اینگونه نشد. همه زحمت کشیدند تا تیم قهرمان شود، اما اتفاقاتی رخ داد که اسیر آن اتفاقات شدیم. کسی را ندیدم که بخواهد کم کاری کند. همه با تمام وجود کار کردند و بازیکنان لایق بهترین‌ها بودند. آنها فشار و سختی زیادی را تحمل کردند و از آنها تشکر می‌کنم.

گل‌محمدی در مورد کنار گذاشتن حسینی، عالیشاه و فرجی برای بازی امروز، تصریح کرد: مشکل خاصی نبود. یک مسئله درون خانوادگی است و فکر نمی‌کنم نیاز باشد که زیاد توضیح بدهم. هم سید و هم امید و هم فرشاد فصل بسیار سختی را پشت سر گذاشتند و از بازیکنان با افتخار تیم ما هستند. نام آنها فراموش نمی‌شود، چون تاریخ‌ساز بودند. آنها 5 قهرمانی متوالی کسب کردند و نمی‌توان به راحتی از کنار آنها گذشت. آنها باعث افتخار ما و هواداران بودند. لازم نمی‌بینم که زیاد توضیح دهم، چون مسئله‌ای درون خانوادگی بود.

وی درمورد لیست مازاد تیم پرسپولیس، اظهار داشت: من نه لیست مازاد به باشگاه داده‌ام و نه لیست خرید. همه چیز به پایان لیگ موکول شد. بازیکنانی هستند که نام آنها مطرح می‌شود و همه دوست دارند که آنها را داشته باشند. این صحبت‌ها همیشه مطرح است، اما هنوز خبری از لیست مازاد و لیست خرید نیست.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درمورد انتخاب دستیار جدید و فشار از سوی هیأت مدیره در این خصوص، افزود: کمی درمورد بازی هم سوال کنید بد نیست!

گل‌محمدی درمورد عملکرد تیم داوری در این بازی، عنوان کرد: فکر نمی‌کنم داوری تاثیری در نتیجه بازی گذاشته باشد. من از علی ابراهیمی پرسیدم که گفت برخوردی با بازیکن حریف نداشته که داور بخواهد پنالتی اعلام کند، اما به هر حال بازهم کارشناسان در این خصوص باید صحبت کنند.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه