سیامک نعمتی: باعث افتخارم است که در پرسپولیس بمانم

بازیکن پرسپولیس گفت: امسال هر کاری کردیم نشد که قهرمانی را به دست بیاوریم و کارمان خیلی سخت شده بود. ان‎شاءالله تیم را با قدرت ببندند به امید اینکه سال بعد برای قهرمانی بجنگیم. به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، سیامک نعمتی که برابر شهر خودرو گلزنی کرد پس از این مسابقه اظهار داشت: خدا را…

بازیکن پرسپولیس گفت: امسال هر کاری کردیم نشد که قهرمانی را به دست بیاوریم و کارمان خیلی سخت شده بود. ان‎شاءالله تیم را با قدرت ببندند به امید اینکه سال بعد برای قهرمانی بجنگیم.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، سیامک نعمتی که برابر شهر خودرو گلزنی کرد پس از این مسابقه اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم؛ این برد تقدیم به هواداران‌. برای نایب قهرمانی به سه امتیاز این بازی نیاز داشتیم. بازی خوبی بود و فقط ۱۰-۱۵ دقیقه آخر بازی را به تیم حریف دادیم. آن هم به این خاطر که اواخر فصل است. انشاءالله سال بعد تیم دوباره برای قهرمانی می‌جنگد.

او در مواجهه با این سوال که پرسپولیس در کورس قهرمانی با مشکلات مالی زیادی مواجه بود، عنوان داشت: امسال مشکلات زیاد بود و اگر بخواهیم نام ببریم یکی دو ساعت طول می‌کشد‌ اما در کل فوتبال است و هزار اتفاق. امسال هر کاری کردیم نشد که قهرمانی را به دست بیاوریم و کارمان خیلی سخت شده بود. برای اینکه بعد از پنج سال، ششمین قهرمانی را به دست بیاوریم از همه جهات تحت فشار بودیم و متاسفانه این اتفاق نیفتاد. انشاءالله تیم را با قدرت ببندند به امید اینکه سال بعد برای قهرمانی بجنگیم.

نعمتی در خصوص وضعیت قراردادش با پرسپولیس توضیح داد: یک بازی باقی مانده و بعد از آن باید با باشگاه صحبت کنیم. اگر شرایط خوب بود باعث افتخارم است که در پرسپولیس بمانم و به این تیم کمک کنم.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه