عذرخواهی رفیعی به خاطر کارت قرمز

بازیکن ارزشمند پرسپولیس به خاطر کارت قرمزی که در پیکار با نساجی دریافت کرد، از همبازیان و هواداران عذرخواهی کرد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، فشار مسابقات با افزوده شدن فشار رقابت‌ها بسیار شده است. شرایط در زمین مسابقه بسیار متفاوت با آن چیزی است که هر یک ما پای تلویزیون، در شبکه‌های اجتماعی، روی سکوها یا حتی کنار زمین تجربه می‌کنیم. بازیکن باید در لحظه تصمیم بگیرد و گاهی اتفاقی رقم می‌خورد که اصلا تصمیم به انجامش ندارید.
یکی از این لحظات را سروش رفیعی، امشب تجربه کرد و شاید غیر از یک بازیکن با تجربه بازی در تیمی مانند پرسپولیس نداند او پس از اخراج وقتی بازی به تساوی کشیده شد، چه استرس و ناراحتی بزرگی را پشت سر گذاشت تا بازی برگشت.
بسیار مهم است وقتی بازیکنان خود را برای تیم‌شان و هواداران به آب و آتش می‌زنند اطمینان داشته باشند که اگر سهوا هم دچار اشتباهی شوند، تیم‌شان و هواداران با تمام وجودشان پشت آنها خواهند بود. پرسپولیس در مصاف با نساجی چنین بود و سروش رفیعی هم بعد از بازی در صفحه شخصی خود پستی را منتشر کرد.
او نوشت:« شرمنده هم‌تیمی‌های بامعرفتم، کادر فنی و هواداران عزیزمان هستم که شرایط رو براشون سخت کردم. تمام تلاشم رو می‌کنم که در ادامه با عملکردم جبران کنم.»
بی تردید هیچ تیم و هوادارانی بدون خروج سربلند از چنین مخاطرات و لحظاتی نمی‌توانند داعیه قهرمانی داشته باشند و از همین رو است که پرسپولیس را قهرمان قهرمانان فوتبال ایران می‌خوانند.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه