برای نساجی و هوادارانش ناراحت شدیم

وحید امیری: یک قرار مهم با خودمان گذاشته‌ایم

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در مصاف با نساجی گفت: از هفته گذشته با هم قرار گذاشتیم و به خودمان قول دادیم که اصلا به تمدید قرارداد فکر نکنیم. چهار بازی دیگر داریم و بازی به بازی پیش می‌رویم. پرسپولیس تیمی است که همه دوست دارند در آن باشند و عاشقش هستند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، وحید امیری بعد از پیروزی سرنوشت‌ساز در قائمشهر، اظهار داشت: واقعیت این است که ما از جهتی بابت برد تیم‌مان ناراحت هم هستیم، به خاطر تماشاگرانی که به عشق نساجی آمدند. البته ناگزیر بودیم و فوتبال همین است، اما واقعا امیدواریم و دوست داریم نساجی در لیگ برتر ماندگار شود. این مسابقه، یک بازی مرگ و زندگی برای ما و نساجی بود. در نیمه اول فوق‌العاده بازی کردیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم. در نیمه دوم هم از زمانی که 10 نفره شدیم باز هم انسجام تیمی را حفظ کردیم و کمتر به حریف موقعیت دادیم. می‌توانست اتفاقات دیگری هم بیفتد، ولی خدا را شکر منجر به کسب سه امتیاز برای ما شد.

وی درباره تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس و اینکه آیا با او مذاکره‌ای شده است، ادامه داد: باور کنید تمام بازیکنان نیت‌شان این است که امسال را با شرایط خوب به پایان برسانیم. از هفته گذشته با هم قرار گذاشتیم و به خودمان قول دادیم که اصلا به تمدید قرارداد فکر نکنیم. چهار بازی دیگر داریم و بازی به بازی پیش می‌رویم. پرسپولیس تیمی است که همه دوست دارند در آن باشند و عاشقش هستند. کسانی که به این تیم می‌آیند چه بسا کمتر از تیم‌های دیگر دستمزد می‌گیرند و این عشق به نظرم ارزش این را دارد که چهار بازی دیگر صبر کنیم و بعد یک تصمیم خوب بگیریم.

«در صورت صعود خیبر خرم‌آباد به لیگ برتر هوس حضور در تیم شهر خود را نمی‌کنید!»، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال حاشیه‌ای با وجود اظهاراتی که داشت؛ تأکید کرد: نه! شما هم سؤال حاشیه‌ای نپرسید. خیبر عزیز است و پرسپولیس هم تیم بزرگی است که من هشت سال در آن زحمت کشیدم.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه