تقابل جذاب پرسپولیس و نساجی برای صعود و سقوط

دیدار برگشت دو تیم پرسپولیس و نساجی علاوه بر جذابیت بازی، از نظر حساسیت و امتیاز برای دو تیم حائز اهمیت است. پرسپولیس برای صعود به صدر و نساجی برای فرار از قعر به مصاف هم می‌روند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پایتخت در شرایطی در قائمشهر به مصاف تیم نساجی می‌روند که در کورس قهرمانی حضور دارند و به تمام امتیازات این بازی نیاز مبرمی دارند.
از سوی دیگر، تیم نساجی برای بازی خانگی خود حساب ویژه‌ای باز کرده و برای فرار از قعر جدول و فاصله با تیم‌های انتهای جدول تلاش می‌کند تا بر امتیازات خود بیافزاید و این در شرایطی است که از حضور هواداران متعصب خود نیز سود می‌برد.
دو تیم برای این دیدار آماده و سر حال هستند و نوید یک بازی دیدنی و پر شور را برای صعود و سقوط می‌دهند.
پرسپولیس با 25 بازی، 15 برد، 8 مساوی، 2 باخت، 33 گل زده، 13 گل خورده، تفاضل گل 20+ و امتیاز 53 با یک امتیاز اختلاف نسبت به صدر جدول، در رده دوم قرار دارد.
نساجی مازندران با 25 بازی، 5 برد، 7 مساوی، 13 باخت، 17 گل زده، 32 گل خورده، تفاضل گل 15- و 22 امتیاز در رده سیزدهم جدول رده بندی قرار گرفته است.
دیدار رفت دو تیم از هفته یازدهم به میزبانی پرسپولیس، با نتیجه یک بر صفر به سود سرخپوشان پایتخت به پایان رسید. در دقیقه 31 ارسال زیبای مهدی ترابی و ضربه سر شهاب زاهدی، تک گل این بازی به ثمر رسید.
دو تیم پرسپولیس و نساجی، فردا (دوشنبه) از ساعت 18:15 دقیقه در ورزشگاه شهید وطنی و با قضاوت موعود بنیادی‌فر در برابر هم صف‌آرایی می‌کنند.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه