پیام باشگاه پرسپولیس به مناسبت رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب و قیام ۱۵ خرداد

باشگاه پرسپولیس در پیامی، سالروز رحلت جانگداز حضرت امام روح‌الله خمینی (رحمت الله علیه‌) را تسلیت گفت و مناسبت قیام ۱۵ خرداد را عزیز و گرامی داشت.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، در این پیام آمده است: نیمه خرداد یادآور عروج ملکوتی والامردی است که نه فقط ملت ایران که امت اسلام را عزت بخشید و حماسه‌ای را زنده می‌دارد که هر چند در جریان آن ایادی استکبار، خون عزیزان وطن را بر زمین ریختند اما همان مقدمه‌ای شد برای برخاستن حکومت اسلام و آغاز تاریخ و روزگاری جدید که در مرزهای ایران اسیر نماند و عالم گستر گردید.
خروش آن بزرگمرد دوران، ظهوری در دل تاریخ بود برای بیداری ملتی بزرگ از جنس نور و ایمان.حرکتی به سمت رشد، ترقی، تعالی و نور برای ایران.
ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب و جمهوری اسلامی ایران ضایعه‌ای جبران ناپذیر بود که هنوز داغی تازه بر دل مسلمین و مظلومان جهان و مرهم و آرام آن بی‌شک وجود بی‌بدیل رهبر راستین و معظم انقلاب است.
حضرت امام خمینی (ره) بزرگمردی بود که در مسیر صعود علمی و سلوک معنوی خویش در کارزار عمل، مسیری جدید در دل تاریخ بشریت گشود و نهضت حسینی را از کربلا و عاشورا به عصر جدید پیوند زد.
ایشان، پیام پیروزی خون بر شمشیر بی‌بی حضرت زینب (س) را در دوران سیاه فراموشی‌ها فریاد زد تا پایه‌های ظلم و استبداد و استکبار تا روزی که فرو بریزد، لرزان باشد. لرزه‌ای که آغازگر آن، قیام ۱۵ خرداد بود. مردمی که به دست حکومت ستم‌شاهی به خاک و خون کشیده شدند، اما به خاموشی هرگز.
باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های آن امام فرزانه و مقام معظم رهبری، سالروز درگذشت امام راحل، حضرت آیت‌الله خمینی (ره) و شهادت یاران با وفایش در ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ را به عموم ملت ایران تسلیت می‌گوید و فرامین آن پیر مراد و ارزش‌های قیام ۱۵ خرداد را گرامی و عزیز می‌دارد.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه