دیدار سرمربی پرسپولیس با معلولین جسمی و حرکتی با جام قهرمانی

سرمربی پرسپولیس، امروز (شنبه) با حضور در آسایشگاه معلولین و سالمندان موسسه خیریه کهریزک محمدشهر با معلولان جسمی و حرکتی این مرکز دیدار کرد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی، امروز برای حضور در میان معلولان و کم‌توانان جسمی و حرکتی و دیدار و گفتگو با ایشان همراه جام قهرمانی لیگ‌برتر، راهی آسایشگاه معلولین و سالمندان موسسه خیریه کهریزک محمدشهرکرج در استان البرز شد. در جریان این حضور، علیرضا اشرف، مدیر رسانه‌ای تیم نیز وی را همراهی می‌کرد.
بهانه این اقدام یکی از کم‌توانان حاضر در این مرکز بود که از هواداران دو آتشه پرسپولیس است و میزان عشق و علاقه او را می‌شد از تصاویری که به در و دیوار اتاقش نصب شده است به خوبی متوجه شد. پرسپولیسی‌ها در این مرکز کم نبودند. تعداد زیادی از کارکنان این مرکز و همچنین مردان، بانوان و کودکانی که از امکانات این مرکز استفاده می‌کنند در زمره علاقمندان به پرسپولیس بودند تا با حضور یحیی گل‌محمدی سورپرایز شوند. البته برای سرمربی پرسپولیس در لحظاتی که در این مرکز حضور داشت، رنگ‌ها معنی نداشت و دوست داشت لبخند و امید را روی لب‌ها و چشم‌های همه آن‌ها چه قرمز، چه آبی و چه علاقه‌مند به هر رنگ و ورزش و دیگری ببیند.
در جریان این حضور، لحظات احساسی زیبایی شکل گرفت و حاضران در این مرکز هم با یحیی و جام پرسپولیس عکس یادگاری گرفتند.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه