گل محمدی، برترین سرمربی تاریخ پرسپولیس در لیگ برتر

یحیی، سه پیروزی تا 100 تایی شدن

سرمربی جام‌دار پرسپولیس، فقط سه پیروزی دیگر تا 100 تایی شدن پیروزی‌هایش تحت این عنوان فاصله دارد و در این صورت از رکورد برانکو ایوانکوویچ هم گذر خواهد کرد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران تعداد پیروزی‌های خود با یحیی گل‌محمدی را به عدد 97 رساندند. این تعداد پیروزی در 158 مسابقه به دست آمد که پیروزی در 4/61 بازی‌ها را شامل می‌شود. او با 17 بازی کمتر نسبت به برانکو حالا فقط دو پیروزی تا رکورد پیروزی‌های او فاصله دارد. پرسپولیس تحت هدایت گل‌محمدی، 43 مساوی و 18 شکست هم در کارنامه دارد.
او تاکنون در 121 بازی لیگ برتر نیز سرمربی پرسپولیس بوده است و بعد از برانکو از نظر تعداد مسابقه، در رتبه دوم قرار می‌گیرد هر چند از نظر نتیجه و امتیازگیری برترین سرمربی تاریخ باشگاه پرسپولیس در لیگ خلیج فارس به حساب می‌آید. او در 17 مسابقه دوره دوازدهم، 14 مسابقه دوره نوزدهم و تمام مسابقات دوره‌های 20، 21 و 22 لیگ برتر هدایت سرخپوشان را برعهده داشته است و در این مدت به 74 پیروزی، 36 تساوی و یازده شکست رسید.
او در 17 مسابقه حذفی هم هدایت شیرهای سرخ را برعهده داشت که حاصل آن یازده پیروزی، 5 تساوی و یک شکست (با احتساب نتیجه تساوی برای بازی‌های که به پنالتی کشیده شد) بوده است.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه