متاسفیم برای چنین مسابقه‌ای که هواداران نیستند

اوسمار ویرا: جام قهرمانی جام حذفی را هم می‌خواهیم

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به اخطارهای بازیکنان فکر نمی‌کنیم. در لیگ هم هفته‌ها این شرایط را داشتیم. اول باید به فینال برسیم. ما جام قهرمانی جام حذفی را هم می‌خواهیم و با استراتژی خاص وارد این بازی می‌شویم.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، اوسمار ویرا در نشست خبری پیش از بازی نیمه نهایی جام حذفی اظهار داشت: خیلی خوشحال هستیم که قهرمان لیگ برتر شدیم و از سوی دیگر می‌دانیم که چقدر جام حذفی برای ما مهم است. هدف ما رسیدن به فینال و قهرمانی در جام حذفی است.
وی ادامه داد: ما چهار شکست در لیگ برتر داشتیم که یکی از آنها برابر تیم هوادار بود. به همین خاطر می‌دانیم بازی سختی داریم. آن‌ها با شیوه خاصی بازی می‌کنند. برای این بازی با استراتژی خوب به میدان می‌رویم که این تیم را شکست بدهیم.
مربی سرخپوشان خاطر نشان کرد: بازی جام حذفی شرایط خاص خودش را دارد. ممکن است 90 دقیقه باشد یا 120 دقیقه شود. دوست داشتیم که در این دیدار هواداران حضور داشته باشند اما متاسفانه از این امتیاز بی بهره هستیم.
ویرا در پاسخ به این پرسش که در صورت حضور در فینال دوست دارید با کدام تیم بازی کنید، عنوان داشت: چیزی که قطعی به نظر می‌رسد این است که باید با تیمی بازی کنیم که دیگر دیدار نیمه نهایی را پیروز می‌شود. برای ما فرقی نمی‌کند که با کدام تیم بازی کنیم.
مربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد خطر محرومیت از فینال برای چند بازیکن این تیم و تاثیر روی عملکرد آنها در بازی نیمه نهایی، تصریح کرد: در هشت هفته پایانی لیگ هم همین شرایط را داشتیم و خیلی‌ها در خطر محرومیت بودند اما این اتفاق رخ نداد. برای ما هم در حال حاضر بازی پیش رو مهم است.
اوسمار ویرا در‌ مورد توهین به وینیسیوس جونیور بازیکن برزیلی تیم رئال مادرید، اظهار داشت: بحث نژادپرستی یک موضوع مهم است. وقتی در این رابطه صحبت می‌کنیم، مهم نیست در مورد رنگ پوست، مذهب یا هر موضوع دیگری باشد.
وی افزود: ناراحت کننده است که یک استادیومِ پُر، یک بازیکن فوق‌العاده که خدمت زیادی به فوتبال کرده را میمون صدا بزنند. این برای فوتبال و انسانیت خوب نیست. زمان مناسبی است که فیفا و فدراسیون فوتبال برزیل واکنش مناسبی داشته باشند. باید این موضوع را جدی بگیرند. شاید تقصیر باشگاه‌ها مانند والنسیا نباشد اما باید برابر چنین رفتارهایی، تصمیمی قاطع گرفته شود.
مربی برزیلی پرسپولیس تصریح کرد: شاید بازیکن باتجربه‌تری نسبت به وینیسیوس بتواند کنترل بهتری در این وضعیت داشته باشد ولی در کل این مساله مناسبی نیست. شاید یک بیننده تلویزیونی این را یاد بگیرد که اصلا برای فوتبال خوب نیست. فوتبال شادی آفرین است و باید در آن از این مسایل دوری شود. نمی‌توانیم بگوییم این اتفاق فقط در اسپانیا می‌افتد. هرجای دنیا ممکن است این اتفاق بیفتد ولی باید تغییر کند.
ویرا گفت: به عنوان مربی وقتی نظرم را می‌پرسند، می‌گویم باید خیلی قوی باشیم. در برابر این رفتارها صحبت کنیم و فیفا هم باید از ما حمایت کند.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه