از رقبایی که به ما انگیزه دادند هم تشکر می‌کنم

یحیی گل‌محمدی: بدون این بازیکنان و مردانه‌گی آن‌ها، قهرمانی ممکن نبود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هواداران ما را به سمت قهرمانی هدایت کردند ولی بدون این بازیکنان و مردانه‌گی‌شان، این قهرمانی شدنی نبود. از سپاهان، استقلال و تیم‌های دیگری که همه خوب بودند و به ما انگیزه دادند هم تشکر می‌کنم.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی یک قهرمانی دیگر را با مردانش به ویترین افتخارات باشگاه اضافه کرد. او که حالا در زمره پرافتخارترین مربیان تاریخ فوتبال ایران قرار دارد، در پایان پیروزی پر گل مقابل نساجی، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این وضعیت نمی‌شود صحبت کنیم. اتفاقاتی که در بازی افتاد و گلی که به موقع زدیم باعث شد تا فشار زیادی روی تیم حریف بیاوریم تا اخراجی بدهند. روند بازی طوری رقم خورد که همه چیز به سود ما بود. به طوری که برتری خودمان را به حریف دیکته کردیم و همین روند را تا انتها ادامه دادیم.
وی افزود: خدا را شکر توانستیم قهرمان شویم. باید از خیلی‌ها تشکر کنم چرا که زحمت زیادی کشیده شد تا این تیم قهرمان شود. از مدیرعامل تا اعضای هیأت مدیره عزیز که تلاش کردند. همچنین مدیر تیم، پیروانی هم تلاش زیادی انجام داد. کادر فنی خوبی داشتیم. از کارکنان باشگاه که زحمت کشیدند تشکر و از کادر پزشکی، تدارکات و ماساژورها هم تقدیر می‌کنم. همچنین از هواداران ممنون هستم که انرژی مثبت زیادی داشتند. همیشه طوری رفتار کردند که هیچ وقت ما ناامید نشدیم و انگیزه قهرمان شدن به ما می‌دادند. این قهرمانی را به همه آنها هدیه می‌کنیم.
گل‌محمدی خاطرنشان کرد: موقعی که لیگ شروع شد عزیزانی در قید حیات بودند اما متأسفانه الان بین ما نیستند روح آنها شاد باشد و این قهرمانی را به آنها نیز تقدیم می‌کنیم. از پیشکسوتان‌مان تشکر می‌کنم که حمایت خوبی در فصل گذشته از ما داشتند. از کسانی که نام‌شان را فراموش کردم عذرخواهی می‌کنم. از اصحاب رسانه هم تقدیر می‌کنم که در فصل گذشته پوشش خبری خوبی داشتند. از رقبای‌مان مثل تیم‌های خوب سپاهان و استقلال هم قدردانی می‌کنم. فولاد، گل‌گهر، مس رفسنجان و … به عنوان رقیبان جدی ما بودند و انگیزه خوبی به ما دادند. از بازیکنان عزیزمان و تک‌تک آنها تشکر می‌کنم. اسم نمی‌برم اما غیرت و مردانه‌گی تک‌تک آنها واقعاً ستودنی بود.
سرمربی پرسپولیس گفت: مشکلات زیادی، در طول فصل گذشته داشتیم، اما هیچ‌وقت عقب‌نشینی نکردیم و بازیکنان با همه وجود تمرین کردند. قطعا این قهرمانی با انگیزه زیاد و حمایت هواداران صورت گرفت اما بدون این بازیکنان، این قهرمانی به دست نمی‌آمد. نمی‌دانم چطور از تک‌تک آنها تشکر کنم. همچنین یک تشکر هم از خانواد‌ه‌های‌مان داشته باشم چون سال سختی را گذراندند.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه