خودم را سیبل کردم تا فشار کمتری به تیم بیاید

افشین پیروانی: اگر جام حذفی را هم می‌خواهید باید دست به دست هم بدهیم

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای قهرمانی باید برای هم و برای تیم فداکاری کنیم. من سعی کردم خودم را سیبل کنم تا به اعضای تیم کمتر فشار بیاید. اگر قهرمانی حذفی را هم می‌خواهیم باید دست به دست هم بدهیم.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، افشین پیروانی پس از کسب یک قهرمانی دیگر که به تعبیر خودش آمار آن از دست خودش هم در رفته است، اظهار داشت: این قهرمانی را به هواداران خودمان و همچنین به کادر فنی تیم و بازیکنان خوب‌مان تبریک می‌گویم. امیدوارم دست به دست هم بدهیم تا در جام حذفی هم قهرمان شویم. قهرمانی همیشه خوب است ولی در پرسپولیس مزه دیگری می‌دهد.
وی درباره اینکه چند بار با پرسپولیس قهرمان شده افزود: تعداد قهرمانی‌های من با پرسپولیس زیاد است و دیگر یادم نمی‌آید چند بار قهرمان شدم. این اتفاقی است که معمولا روی می‌دهد.
مدیر تیم پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: امسال واقعا سخت‌ترین سال ورزشی من بود. فشار زیادی روی من وجود داشت. تلاش کردم سیبل باشم تا فشار کمتری به بازیکنان وارد شود. امیدوارم هواداران این قهرمانی را از ما قبول کنند.
وی در گفتگو با سایت باشگاه نیز گفت: برای این که بتوانیم قهرمان بشویم باید بتوانیم برای هم و برای تیم فداکاری کنیم. این کاری بود که ما در پرسپولیس انجام دادیم و سعی کردم با وجود تمام هجمه‌هایی که می‌شد این کار را برای پرسپولیس و تیم انجام بدهم و همه این‌گونه بودند. پرسپولیس همچنان روی هوادارانش حساب می‌کند و کار تمام نشده است.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه