هزار و 295 روز از آخرین هت تریک سرخپوشان

اولین هت‌تریک مهدی ترابی

مهدی ترابی، اولین هت‌تریک خود برای پرسپولیس را رقم زد در حالی که تعداد بازی‌های خود را به عدد بازی‌های یکی از پیشکسوتان نامدار باشگاه رساند.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس در روزی که عدد بازی‌های خود برای پرسپولیس را به عدد بازی‌های دکتر محمدرضا زادمهر رساند، اولین هت‌تریک خود برای پرسپولیس را ثبت کرد.
ترابی در مصاف پرسپولیس با گل‌گهر و در هفته 29 از بیست و دومین دوره لیگ خلیج فارس برای یک‌صد و چهلمین بار با پیراهن سرخ‌پوشان ایران در میدان مسابقه حضور پیدا کرد. او با به ثمر رساندن سه گل، جدا از شب زیبایی که برای هواداران رقم زد، اولین هت تریک خود برای پرسپولیس را به ثبت رساند. چه بسا که این اولین هت‌تریک او در دوران حرفه‌ای فوتبال از زمان حضور در لیگ‌ برتر بوده باشد.
ترابی مقابل گل‌گهر سابقه درخشش‌های این گونه را دارد. او در 9 تیرماه سال 1400 و در جریان پیروزی سه بر یک شاگردان یحیی گل‌محمدی مقابل گل‌گهر، دبل‌ گل کرده بود.
او همچنین از زمان دومین حضور یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی، اولین سرخپوشی است که موفق به هت‌تریک شده است. آخرین بار در بازی‌های پرسپولیس، این علی علیپور بود که هت‌تریک کرد. این امر به پیروزی 5 بر صفر پرسپولیس مقابل شاهین بوشهر در 3 آبان 1398 باز می‌گردد. پیکاری که یک‌هزار و 295 روز قبل از این انجام شد. پرسپولیس در این مدت، دو قهرمانی لیگ، یک قهرمانی سوپر جام و یک حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کرده است.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه