فکرش را نمی‌کردیم 4 گل بزنیم، با کمک هواداران توانستیم

وحید امیری: فرقی نمی‌کند در کدام ورزشگاه بازی کنیم، تلاش مهم است

بازیکن ارزنده پرسپولیس گفت: اگر قبل از بازی می‌گفتند؛ 4گل می‌زنیم فکرش را هم نمی‌کردیم ولی این کار را با کمک هم و هواداران انجام دادیم.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، وحید امیری، پس از پیروزی درخشان 4 بر صفر برابر گل‌گهر اظهار داشت: تیم گل گهر قابل احترام است و بازیکنان بزرگی دارد. امروز، روزی بود که توپ‌هایمان به گل بدل شد و توانستیم در ادامه راحت‌تر بازی کنیم. امیدوارم بتوانیم این روند را برای بازی آخر و جام حذفی حفظ کنیم.

کاپیتان سرخپوشان در این مسابقه، در خصوص درخشش هم‌بازی‌ خود، ترابی نیز گفت: مهدی بازیکنی است که همه به توانایی‌هایش آگاه هستند. من فکر می‌کنم که این مهدی ترابی، تازه 50 درصد ظرفیت و توانایی این بازیکن است. امیدوارم بتواند این روند را ادامه بدهد.

وی در خصوص قهرمانی پرسپولیس نیز عنوان کرد: توکل به خدا، تمام تلاش‌مان را به کار خواهیم گرفت. خدا را شکر می‌کنم امروز برابر دیدگان هواداران نمایش خوبی داشتیم و توانستیم آنها را خوشحال کنیم. قبل از بازی اگر می‌گفتند 4 گل می‌زنید، فکرش را نمی‌کردیم ولی با کمک هواداران و بازیکنان و کادر فنی توانستیم یک گام دیگر به هدف‌مان نزدیک شویم.

وحید امیری درباره هفته پایانی نیز اظهار داشت: تیمی که کمتر اشتباه کند، قهرمان خواهد شد. ما هر جا که می‌رویم هواداران خودمان را خواهیم داشت. بازی خیلی سخت در هفته آخر داریم. انگیزه خوبی داریم و تلاشمان این است که 3 امتیاز بازی را کسب کنیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر آخرین بازی در لیگ، گفت: فرقی نمی‌کند که شما کجا بازی می‌کنید. مهم رسیدن به هدف است و ما تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد.

امیری در رابطه با قرعه‌کشی جام ملت‌های آسیا نیز اظهار داشت: مرحله به مرحله باید پیش برویم و امیدوارم در این دوره بتوانیم قهرمان آسیا شویم.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه