افشین پیروانی: برای بازی آخر منتظر هواداران هستیم

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای بازی پایانی منتظر هواداران هستیم که هیچ‌گاه تیم خود را تنها نمی‌گذارند. غرور، ما را نمی‌گیرد و به عشق میلیون‌ها هوادار به بازی بعدی می‌رویم.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، افشین پیروانی پس از پیروزی خیره کننده برابر گل‌گهر اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم و تبریک می‌گویم به تماشاگران و همچنین هوادارانی که نتوانستند به ورزشگاه بیایند. بازی‌ها باید در ورزشگاه پر از تماشاگر برگزار شود و به آنهایی که استارت بازسازی ورزشگاه را زدند هم تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد:‌ از تیم ما همیشه توقع برد و قهرمانی می‌رود، بازیکنان ما بسیار شایسته هستند. ما تیم، بازیکنان و کادر فنی خوبی داریم. غرور، تیم ما را نمی‌گیرد. این تیم پرسپولیس عشق میلیون‌ها ایرانی است.

پیروانی در مورد درخشش ترابی در این بازی خاطرنشان کرد: همه بازیکنان ما خوب هستند، مهدی هم جزئی از پرسپولیس است. بازیکنان باید به بهترین شکل تلاش خود را انجام بدهند. پوشیدن پیراهن و لوگوی پرسپولیس ارزشمند است و باید خیلی برای آن تلاش کرد. تیم خوبی داریم و هواداران هم ما را در قائمشهر تنها نگذارند تا جام قهرمانی را به تهران بیاوریم.

وی در مورد اینکه برای بازی پایانی، نساجی هواداران پرشوری دارد، افزود: پرسپولیس همه جای ایران هوادار دارد. نساجی هم تیم خوبی است و هواداران خوبی دارد. با این حال ما با تمام قدرت در این مسابقه حاضر خواهیم شد.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه