تبریک باشگاه پرسپولیس به یک همکار

مازیار کوپیدار در جشنوار ایپس دبل کرد

مستندساز ورزشی کشورمان که با باشگاه پرسپولیس نیز همکاری دارد برای دومین سال متوالی عنوان اثر برتر ویدیویی جشنواره ایپس را از آن خود کرد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، فیلم مستند «من یک دختر هستم، من یک پسر هستم»، از ساخته‌های مازیار کوپیدار، عنوان اثر برتر ویدیویی جشنواره جهانی اتحادیه نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی جهان، «ایپس» را از آن خود کرد.
جشنواره امسال در سئول، پایتخت کره‌جنوبی برگزار شد و مازیار کوپیدار از فعالان حوزه رسانه که با باشگاه پرسپولیس نیز همکاری دارد و هواداران پرسپولیس و رسانه‌ها بیینده محتواهای تولیدی وی در این قالب بوده‌اند، برای دومین سال متوالی موفق شد، جایزه برترین اثر ویدیویی سال را به‌دست آورد.
او در این فیلم، بخش‌هایی از زندگی زهره کودایی، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال بانوان ایران را روایت کرده است.
مستند وی ابتدا به جمع ده اثر برتر راه یافت و در نهایت در رقابت با آثاری از استرالیا و آمریکا، در بخش برترین ویدیوی کوتاه جشنواره ایپس، عنوان برتر را از آن خود ساخت. او سال گذشته نیز با فیلم «رویاهای گمشده» عنوان برتر آثار ویدیویی کوتاه ایپس را به دست آورده بود.
باشگاه پرسپولیس، کسب این عنوان را به مازیار کوپیدار و جامعه رسانه‌ای کشور به ویژه ورزشی‌نویسان و عکاسان و تصویربرداران ورزشی تبریک می‌گوید.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه