مهدی ترابی: بازی رفت و برگشت در آزادی، پدیده عجیب و جدیدی نبود

هافبک ملی‌پوش پرسپولیس گفت: رسانه‌ها اگر سال‌های قبل را بررسی کنند متوجه می‌شوند بعضی تیم‌ها هر دو بازی رفت و برگشت با دیگر تیم‌ها را در آزادی انجام دادند. به هر حال ما کار خودمان را انجام می‌دهیم و امیدواریم با حمایت هواداران‌مان قهرمان شویم.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، مهدی ترابی که یک پنالتی پرفشار را برابر پیکان به گل پیروزی بخش بدل کرد، در پی این مسابقه هیجان‌انگیز، اظهار کرد: خدا را شکر توانستیم برنده بازی شویم و شرمنده هواداران نشویم.
وی در خصوص حواشی این مسابقه نیز ادامه داد: به نظرم رسانه‌ها در این موضوع خیلی نقش مهمی داشتند. باید بروند آمار دیگر تیم‌ها در سال‌های گذشته را در بیاورند، تیم‌هایی که برابر حریفان خود، رفت و برگشت در آزادی بازی کردند. نمی‌خواهم بی احترامی کنم، فقط می‌گویم چنین اتفاقاتی قبلا هم رخ داده است. مساله جدیدی نیست.
بازیکن پرسپولیس اضافه کرد: یک بار دیگر هم تیم خوب مسجد سلیمان برای بازی خانگی خودش، در اهواز با سپاهان بازی کرد. متاسفانه همیشه به پرسپولیس ایراد می‌گیرند. ما کارمان را می‌کنیم و امیدوارم بتوانیم با حمایت هواداران قهرمان شویم.
ترابی در خصوص اینکه آیا پرسپولیس می‌تواند این فصل دبل کند و دو قهرمانی به‌دست آورد، افزود: ما فعلا یک بازی با گل گهر داریم که تمام تمرکزمان روی آن بازی است. امیدوارم بتوانیم از آن بازی نیز سربلند بیرون بیاییم. بازی به بازی پیش می‌رویم. همانطور که بعد از عید بازی به بازی پیش رفتیم، امیدوار بتوانیم بازی با گل گهر نیز سربلند بیرون بیاییم.
ترابی در خصوص داوری نیز عنوان داشت: من صحنه منجر به اعلام پنالتی را هنوز ندیده‌ام ولی صحنه‌ای که روی سعید صادقی خطا شد، 100 درصد خطا بود.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه