افشین پیروانی: جانم را برای پرسپولیس می‌دهم

مدیرتیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر کسی از صحبت‌های من ناراحت شده، عذرخواهی می‌کنم ولی من مدیر پرسپولیس هستم و جانم را برای تیم می‌دهم.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، افشین پیروانی، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس پس از برتری یک بر صفر برابر پیکان و ادامه حضور سرخپوشان در صدر جدول در گفتگوی تلویزیونی، عنوان کرد: خدا را شکر بازی خوب و سختی را بردیم. به هواداران، بازیکنان و مسوولان تبریک می‌گویم. هواداران روز خوبی را رقم زدند و خدا را شکر سه امتیاز را گرفتیم. دو فینال دیگر در این جام داریم و امیدوارم قهرمان شویم.
او درباره داوری گفت: در یک صحنه می‌شد برای ما پنالتی بگیرند. صحبت در این خصوص را به کارشناسان می‌سپاریم.
مدیر سرخپوشان، خاطرنشان کرد: ما بعد از قرعه‌کشی جام حذفی گفتیم که هر جای ایران بازی می‌کنیم و فقط مهم این است که هواداران ما کنارمان باشند ولی بعضی جور دیگر وانمود کردند، در حالی که نگفتیم بازی نمی‌کنیم.
وی درباره حرف و حدیث‌ها درباره اجاره زمین آزادی برای این پیکار، تصریح کرد: ما در این بازی میهمان بودیم. وقتی میزبان مسابقه، تیم پیکان است، اجاره زمین هم با این تیم است. البته تبلیغات محیطی و بلیت‌فروشی نیز متعلق به آن‌ها است و صبح هم بحث‌هایی شد که گذشت.
پیروانی درباره حاشیه‌ها و بحث‌های مطرح شده در روزهای اخیر پیرامون دیدار پرسپولیس و پیکان نیز گفت: من مدیر تیم پرسپولیس هستم و اگر دلخوری‌ای پیش آمد، عذرخواهی می‌کنم اما جانم را برای تیمم می‌دهم. امشب را خوشحالی خواهیم کرد و از فردا به بازی گل‌گهر فکر می کنیم.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه