قرار باشد مردم و هواداران نباشند، این فوتبال و لیگ و مسابقات به چه درد می‌خورد؟

محمود خوردبین: در دو دبل قهرمانی قبلی بودم ولی تا سه نشود بازی نشود

پیشکسوت فوتبال فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس گفت: من در دو دبل قهرمانی قبلی با هدایت علی پروین و برانکو، در پرسپولیس حضور داشتم ولی تا سه نشود بازی نشود. سومین دبل قهرمانی را هم ان‌شاءالله با یحیی می‌گیریم.

محمود خوردبین در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: در روزهای سخت پرسپولیس و همان روزهایی که تیم کمی افت کرده بود در مصاحبه‌ای با اطمینان گفته بودم ما به صدر برمی‌‌گردیم و قهرمان هم خواهیم شد. تا این‌جا بخش اول آن حرف که درست درآمد منتظر قهرمانی و درست درآمدن باقی حرفم هستم، چون الان بخش اعظم کار دست خود ما است.
وی ادامه داد: البته قرار نیست آسان باشد. بازی‌ها که سخت هست. قطعا یک کارهایی می‌کنند که سخت‌تر هم بشود. در بازی‌ها فقط با حریفانی که در زمین جلوی ما قرار می‌گیرند، طرف نخواهیم بود ولی توصیه اکید خود من این است که تیم از کادر فنی تا بازیکنان اصلا نباید ذهن‌شان را درگیر کنند چون بعضی دنبال همین هستند. هر کس هر کاری می‌خواهد انجام بدهد، اگر ما در بهترین فرم خودمان باشیم، به یاری خدا کاری از دست‌شان برنخواهد آمد. باشگاه و مدیریت هم در کنار هواداران با تمام قوای خود، حامی تیم خواهند بود.
مشاور مدیرعامل خاطرنشان کرد: هدف این است که حاشیه را به تیم ما و ذهن بازیکنان ما رخنه بدهند. وقتی دنبال این می‌روند که برنامه بازی‌ها را عوض کنند با تحلیل من، اگر دلیل فنی هم داشته باشد، دلیل دیگرش این است که ذهن و فکر بچه‌های ما را به هم بریزند وگرنه اگر هر سه بازی خودمان در لیگ را ببریم چه فرقی می‌کند قبل، بعد یا هم‌زمان با ما بازی کنند؟ با این وجود دنبالش می‌روند در حالی که بیشتر هفته‌های اخیر که رقابت در بالای جدول شکل گرفت، پرسپولیس قبل از آن ها بازی کرد. چرا آن زمان هیچ‌کس دردش نیامد و ناراحت نشد. آن‌ها ممکن است بخواهند با مصاحبه‌ها یا بیان مسایل بی‌اساس، تیم ما را درگیر مسایلی غیر از هدف اصلی کنند ولی ان‌شاءالله با یاری خدا، حمایت هواداران، درایت مدیریت و کادرفنی و همت بازیکنان این اتفاق نمی‌افتد و ما متوجه این مسایل هستیم.
کهنه سرباز پرسپولیس درباره رقم خوردن دو گانه و دبل قهرمانی برای سومین بار در تاریخ باشگاه اضافه کرد: این اتفاق یک بار در زمان علی پروین روی داد و یک بار هم در زمان برانکو. هر دو بار من در پرسپولیس بودم و قدیمی‌ها هم گفته‌اند تا سه نشود بازی نشود. الان در پرسپولیس هستم و برای سومین‌بار منتظر دبل قهرمانی. البته خوشحال هستم بازیکنان ما و کادر فنی تیم ما این‌قدر به خودشان مسلط هستند و اعتماد به نفس دارند که این هدف را تعیین کردند. انصافا لیاقتش را هم دارند و با تمام وجود باید حمایت‌شان کنیم.
حالا که صحبت به این‌جا کشید باید تشکری هم از آقای درویش کنم. من به‌طور مداوم در باشگاه حضور دارم و شاهد تلاش‌های او هستم. واقعا دستش درد نکند. می‌بینم چه قدر زحمت می‌کشد و حرص می‌خورد که کار تیم و پرسپولیس راه بیفتد. واقعا پول پیدا کردن در این شرایط خیلی سخت شده است. خیلی اذیت شد و خیلی به او قول دادند و عمل نکردند ولی تا این‌جا خدا کمک کرده است تا بالاخره کار پیش برود ولی خیلی سخت است.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه