تست استعدادیابی پرسپولیس فقط طبق پیامک‌های ارسالی

تست ‌استعدادیابی عمومی پرسپولیس از هفته آینده آغاز می‌شود و مجوز ورود به محل تست، تنها پیامک ارسالی از سوی باشگاه خواهد بود که برای افراد واجد شرایط انجام می‌شود.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس و بنا بر اعلام مدیر آکادمی فوتبال پرسپولیس، با پایان یافتن تست بازیکنان شاغل باشگاهی در رده‌های نونهالان و نوجوانان، تست عمومی کشف استعدادهای برتر در این دو رده سنی از شنبه هفته آینده در مجموعه ورزشی شهید درفشی‌فر (پرسپولیس) و زیر نظر مربیان تیم‌های پایه و آکادمی باشگاه انجام خواهد شد. بر این اساس نونهالان در روزهای زوج و نوجوانان در روزهای فرد در تست شرکت خواهند کرد و زمان دقیق در پیامک درج می‌شود.
شرط شرکت در این تست‌ها و ورود به محل انجام آن، ثبت نام در سامانه اعلامی در روزهای گذشته و دریافت پیامک است که برای افراد واجد شرایط ارسال خواهد شد. داوطلبان تنها در زمان تعیین شده می‌توانند در استعدادیابی شرکت کنند.
با توجه به تعداد بسیار زیاد داوطلبان و متقاضیان، برای سهولت انجام کار و جلوگیری از تضییع حق مراجعان، توجه به نکات مندرج در پیامک، این اطلاعیه و موارد درج شده در صفحه ثبت‌نام ضروری و غیر قابل تخطی است.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه