از هر قرعه‌ای استقبال می‌کنیم

یحیی گل‌محمدی:من و همه تیم هر دو جام را می‌خواهیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما هر دو جام را می‌خواهیم. برای این هدف 5 فینال درپیش داریم. از هر قرعه‌ای، اگر بازی با استقلال باشد هم استقبال می‌کنیم.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، یحیی و شاگردانش روند پیروزی‌های خود در سال 1402 را این بار در جام حذفی و برابر گل‌گهر ادامه دادند. گل‌محمدی در اظهار نظر پس از بازی به واقع از برنامه و تفکرات خود برای رقم زدن یک دوگانه خبر داد و عنوان داشت: بابت اینکه از این مرحله صعود کردیم خوشحال هستیم. برای هر دو تیم، بازی خیلی سختی بود. در نیمه اول توانستیم به بازی سرعت بدهیم و از فضایی که ایجاد شد به خوبی استفاده کردیم. توانستیم دو گل هم بزنیم و شرایط برای ما خوب شد. این برد و صعود از این مرحله را به هواداران عزیزمان تبریک می‌گویم. به بازیکنان‌مان هم خسته نباشید می‌گویم، چون فشار سختی را تحمل می‌کنند. هفته‌های آخر لیگ است و ما در هر دو جام مدعی هستیم. شرایط خوبی هم داریم. امیدوارم که با همدلی و اتحاد بیشتر بتوانیم این روند را ادامه دهیم. کار هنوز تمام نشده و بازی‌های اصلی ما مانده است. 5 فینال در پیش داریم که هر کدام سختی خاص خودش را دارد.

وی ادامه داد: امروز، بازی سختی داشتیم. گل‌گهر از نظر فیزیکی و میانگین قدی یکی از تیم‌های خوب لیگ است و فشار زیادی هم به ما در نیمه دوم وارد کردند. ما خوب دفاع کردیم و می‌توانستیم به گل سوم هم برسیم و بازی را برای خودمان راحت‌تر کنیم، اما این‌گونه نشد. بازیکنان خیلی خوب دفاع کردند و خوشبختانه توانستیم برنده شویم. دقایق آخر بازی هم آقای کاظمی صحنه‌ای که جلوی من بود را خطا گرفت و من خطا ندیدم. یک موقعیت خوب برای ما بود و یک مقدار معترض شدم و کارت گرفتم.
سرمربی پرسپولیس درباره دربی احتمالی در جام حذفی خاطرنشان کرد: تیمی که می‌خواهد قهرمان شود، فرقی ندارد در این مرحله با چه کسی بازی کند. در هر صورت هر قرعه که باشد ما از آن استقبال خواهیم کرد. هدف‌مان قهرمانی در هر دو جام است. واقعا هیچ فرقی ندارد که در این مسیر چه تیمی در چه مرحله‌ای مقابل ما قرار بگیرد.

گل‌محمدی در بخش دیگری از صحبت‌ها تصریح کرد: بعد از دربی فشار روحی و ذهنی و فیزیکی داشتیم. بازی دربی همیشه بازی خاصی است و انرژی زیادی از تیم گرفت. شاید روند نیمه دوم، اثرات بازی قبلی باشد. به نظرم می‌توانیم با ذهنیت به ثمر رساندن گل‌های سوم و چهارم وارد زمین شویم. این کیفیتی متفاوت می‌خواهد و بازیکنان دراین شرایط باید تصمیمات خوب بگیرند. ما بازی سختی داشتیم و حریف هم در بازیهای هوایی تبحر دارد و تیم خوبی هستند. این که بخواهیم جلوی تیمی مثل گل گهر نود دقیقه حمله کنیم یک مقدار دور از واقع‌بینی است.

وی درباره مسایل مالی افزود: جا دارد از اسپانسرهای باشگاه، ایرانسل و بانک شهر تشکر داشته باشم. آنها حمایت خیلی خوبی از ما داشتند. انصافا کمک خیلی خوبی به تیم کردند. در هر صورت مشکلات مالی را همه باشگاه‌ها دارند و درگیر هستند. به هر حال سال خیلی سختی از نظر اقتصادی است و در این شرایط خیلی در مورد بحث مالی نباید حرف بزنیم.

گل‌محمدی در پاسخ به سوالی اظهار داشت: ما در بدترین وضعیت به سپاهان خوردیم و فکر کنم 7-8 بازیکن را در ترکیب نداشتیم. در هر صورت آن بازی هم ده نفره شدیم و فکر کنم در ثانیه‌های پایانی گل خوردیم. بازی متفاوتی بود. خوشبختانه الان دو تیم آماده داریم. هر بازیکنی اراده دارد در هر دو جام حضور داشته باشد و به قهرمانی برسیم. در این شرایط فکر نمی‌کنم کسی بخواهد کم‌کاری کند. همه تلاش می‌کنند تا در هر دو جام موفق باشند.
وی درباره آخرین وضعیت دیاباته و احتمال حضورش دربازی‌های آینده گفت: الان خداراشکر وضعیتش خوب است و حتما در بازیهای بعدی از وجودش استفاده خواهیم کرد. امروز هم شرایط طوری بود که تیم‌مان یک مقدار دفاعی تر شده بود و فرصت نشد بازی کند اما قطعا در بازیهای آینده می‌تواند کمک کند.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه