دربی تمام شد، فرافکنی نکنند

افشین پیروانی: از حامیان مالی باشگاه تشکر ویژه داریم

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدواریم با کمک حامیان باشگاه و همراهی هواداران تا پایان فصل بهترین نتایج را به دست آوریم.

افشین پیروانی در گفت‌وگو با سایت باشگاه پرسپولیس، درباره اظهارات و واکنش‌های مختلف بعد از دربی شماره ۱۰۰ اظهار کرد: خوشحالم که توانستیم دل هواداران‌مان را شاد کنیم. برد در دربی شیرینی دیگری دارد اما اکنون دیگر آن بازی تمام شده و ما هم فقط همان شب شادی کردیم و از روز بعد از دربی روی بازی‌های بعدی تمرکز کرده‌ایم.
او ادامه داد: دربی تمام شده و نمی‌دانم این همه بحث و جدل‌ برای چیست. پر‌سپولیس با شایستگی بازی را برد و ممنونم از هواداران چه آنهایی که در استادیوم سنگ تمام گذاشتند و آنهایی که اجازه ورود نداشتند مثل بانوان و چه آنهایی که نبودند و از راه دور برای ما انرژی مثبت فرستادند، همچنین از کلیه عوامل باشگاه، کادر فنی و تدارکات، کادر پزشکی و رسانه‌ای و بازیکنان عزیز و هر کسی که برای نام بزرگ پرسپولیس زحمت می‌کشد تشکر می‌کنم. دوستان فرافکنی نکنند و بدانند اگر قرار بر گله و شکایت از بحث اشتباهات داوری باشد، پر‌سپولیس قطعا در این فصل بیشترین ضرر را در این زمینه دیده است. خواهشم این است که کارشناسان بی‌طرف و عادل در پایان فصل جدولی از این اشتباهات داوری تهیه کنند تا صحت ادعای من مشخص شود.
مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط تیم در ادامه فصل گفت: خوشبختانه برد دربی روحیه بسیار خوبی به تیم تزریق کرده اما همانطور که گفتم خوشحالی دربی همان شب برای ما تمام شد و از الان به فکر بازی‌های آینده هستیم. هواداران عزیز بدانند که در بازی‌های باقیمانده طوری تلاش می‌کنیم که انگار هر بازی یک فینال جداگانه است و برای شادی آنها از جان مایه می‌گذاریم.
پیروانی همچنین گفت: در اینجا جا دارد از ایرانسل و بانک شهر که حامیان اصلی باشگاه هستند و همچنین مدیران محترم‌شان تشکر ویژه‌ای داشته باشیم که از ابتدای فصل در کنار تیم بوده‌اند و پر‌سپولیس را حمایت کرده‌اند و همچنین از اعضای هیئت مدیره و از آقای درویش، مدیرعامل محترم که با تلاش‌‌های خود و هماهنگی با اسپانسرهای محترم برای کسب درآمد تلاش می‌کنند قدردانی می‌کنم و ای کاش در باشگاه بزرگ پرسپولیس هم اتفاقی بیفتد که مثل بعضی از تیم‌ها در ابتدای فصل هیچگونه بدهی وجود نداشته باشد و حسابی مسدود نباشد و بودجه مشخص و معینی، چه برای نقل و انتقالات و چه برای هزینه‌ها در طول فصل وجود داشته باشد. امیدوارم طی مدت باقیمانده تا پایان فصل با حمایت این عزیزان و همینطور هواداران خوبمان که همواره یار و یاورمان بوده‌اند بتوانیم بهترین نتایج را برای پر‌سپولیس بزرگ به دست بیاوریم. در بازی‌های آینده نیز در ورزشگاه منتظر حضور گرمشان هستیم.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه