نتایج هفته بیست و هفتم لیگ برتر

پرسپولیس با یک میزبانی، سه گام تا قهرمانی

هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر در شرایطی به پایان رسید که طی آن، پرسپولیس در صدر جدول ایستاد و تا قهرمانی لیگ بیست و دوم، سه بازی و سه گام بلند در پیش دارد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) با برتری سرخپوشان ایران در دربی حساس پایتخت همراه شد و قرمزپوشان در صدر جدول قرار گرفتند.

نتایج هفته بیست و هفتم به شرح زیر بدست آمد:

پرسپولیس 1 – استقلال صفر

تراکتور تبریز 1 – پیکان صفر

هوادار تهران 1 – گل گهر سیرجان 1

صنعت نفت آبادان 4 – نساجی مازندران صفر

آلومینیوم اراک صفر – ذوب آهن صفر

مس رفسنجان 1 – مس کرمان صفر

سپاهان 1 – ملوان بندر انزلی 1

فولاد خوزستان 1 – نفت مسجد سلیمان صفر

در پایان هفته بیست و هفتم، پرسپولیس با 57 امتیاز، سپاهان با 56 امتیاز و استقلال با 55 امتیاز در رده‌های اول تا سوم جدول رده‌بندی قرار گرفتند.

پرسپولیس، سپاهان و استقلال، سه مدعی قهرمانی لیگ بیست و دوم، سه بازی حساس در پیش دارند. سرخپوشان در هفته بیست و هشتم، روز شنبه 16 اردیبهشت ماه، میهمان تیم پیکان خواهند بود. در هفته بیست و نهم، روز جمعه 22 اردیبهشت ماه، میزبان گل گهر سیرجان هستند و روز پنج‌شنبه 28 اردیبهشت ماه در هفته پایانی، میهمان تیم نساجی مازندران خواهند بود.

سپاهان در هفته بیست و هشتم، روز جمعه 15 اردیبهشت ماه، میهمان نفت مسجد سلیمان است. در هفته بیست و نهم، روز جمعه 22 اردیبهشت ماه، میزبان پیکان و روز پنج‌شنبه 28 اردیبهشت ماه در هفته پایانی نیز میهمان مس کرمان خواهد بود.

استقلال نیز در هفته بیست و هشتم، روز جمعه 15 اردیبهشت ماه،  میزبان صنعت نفت آبادان و در هفته بیست و نهم، روز جمعه 22 اردیبهشت ماه، میهمان مس رفسنجان است و روز پنج‌شنبه 28 اردیبهشت ماه و در هفته پایانی، میزبان تراکتور تبریز خواهد بود.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه