قدردانی مدیرعامل پرسپولیس از شورای تامین و اسپانسر

رضا درویش: این پیروزی نوش جان هواداران باشد

مدیرعامل پرسپولیس گفت: این پیروزی نوش جان هواداران پرسپولیس باشد. سعی می‌کنیم از بازیکنان تقدیر کنیم ولی آن‌ها دنبال پاداش نیستند.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، رضا درویش در پایان بازی و پیروزی امروز برابر استقلال اظهار داشت: این بهترین هدیه‌ای بود که می‌توانستیم به هواداران در چنین روز خجسته‌ای بدهیم. گفته بودم پرسپولیس فقط برای بردن آمده است و موقعیتی نیز به حریف ندادیم. این پیروزی چه برای آن‌هایی که در ورزشگاه حضور داشتند و چه آن‌هایی که از منزل شاهد مسابقه بودند. نوش جان‌شان باد.

او در مورد احتمال قهرمانی پرسپولیس پس از برتری مقابل استقلال در دربی ۱۰۰ و ارائه پاداش به بازیکنان، بیان کرد: بازیکنان ما به دنبال پاداش نیستند و در عین حال وظیفه باشگاه است که پاداش بدهد. چند بازی گذشته را نیز با برتری پشت سر گذاشتیم اما بازیکنان می‌دانستند در چه شرایطی قرار داریم و بدهی‌های باشگاه را برای کسب مجوز حرفه‌ای پرداخت کردیم. با این وجود به نشانه قدردانی، پاداش ویژه‌ای پس از برتری در دربی در نظر گرفته شده است که به آنها تقدیم می‌کنیم.
مدیرعامل پرسپولیس خاطرنشان کرد: وظیفه خود می‌دانم تشکر ویژه‌ای هم از شرکت ایرانسل داشته باشم که در این مدت خیلی به ما کمک کرد. در حالی که هنوز به زمان قسط‌‌‌مان نرسیده بودیم، با ما خیلی همکاری کردند و زودتر از موعد مقرر، در شرایطی که پولی نزد این شرکت نداشتیم، مبلغ بیشتری را در اختیار ما گذاشتند. باید از این فرصت استفاده کرده و به خاطر کمال همکاری این شرکت، تشکر کنم.

وی تصریح کرد: به جهت تغییر ساعت بازی نمی‌توانستند در فضای دور زمین کار کنند و به همین دلیل مجبور شدند از وسایل دیگری استفاده کنند، اما باز هم ایرانسل کمال همکاری را با ما داشت، با وجود آنکه باید تبلیغاتش در چند هزار ثانیه پخش می‌شد اما این اتفاق به شکل مطلوبی نیفتاد. با این وجود همکاری کردند و گفتند مهم این است که تیم تقویت شود و با قدرت بیشتری در مسابقات شرکت کند.

درویش در مورد اینکه آیا برای افزایش حضور تماشاگران صحبتی کرده بودند، پاسخ داد: در چند روز گذشته بارها با سازمان لیگ صحبت کردم، باید از همین جا بابت همکاری شورای تامین تشکر کنم. مسئولان شورای تامین را تا آخرین لحظات در ورزشگاه دیدم که برای اضافه کردن سکوها و تعداد هواداران خیلی تلاش کردند، همین جا از زحمات آنها تشکر می‌کنم، زیرا پاسخ زحمات باشگاه را به بهترین شکل دادند.

وی در مورد احتمال تغییر در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در روز برگزاری مجمع عمومی، گفت: این موضوع دست مجمع است و باید از مجمع سوال کنید. من نباید مورد سوال قرار بگیرم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه آیا صورت‌های مالی این باشگاه شفاف است، اظهار داشت: وقتی باشگاه در بورس آمد، اتوماتیک‌وار همه چیز شفاف شد. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

درویش عنوان کرد: وزارت ورزش و شرکت توسعه و تجهیز برای بازسازی ورزشگاه آزادی باید هزینه ویژه‌ای داشته باشند، اما همه تلاش خود را به کار گرفتند تا بودجه‌ای تامین شود و هرچه سریع‌تر برای رفع این نواقص اقدام کنند.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه