برگزاری نشست هماهنگی مدیران برای دربی

افشین پیروانی: با این شرایط حق ما پایمال شده است

نشست هماهنگی مدیران برای دربی شماره 100 به میزبانی سازمان لیگ فوتبال و از ساعت 16 امروز با حضور نمایندگان دو باشگاه و نهادهای دست‌اندرکار در برگزاری مسابقه برگزار شد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، نشست هماهنگی مدیران برای دربی، امروز (شنبه) از ساعت 16 و به ریاست رضا عبدی مسوول برگزاری مسابقه در سالن کنفرانس روابط عمومی سازمان لیگ برگزار شد. در این جلسه نمایندگان دو باشگاه و نهادهای مشارکت کننده در برگزاری این دیدار حضور داشتند تا هماهنگی‌های لازم انجام شود. مسعود مرادی نیز به عنوان ناظر داوری در نشست حضور داشت.
در ابتدای این جلسه اعلام شد با مصوبه شورای تامین، سهمیه حضور تماشاگران هنوز 15 هزار نفر است که بلیت فروشی آن انجام شد ولی احتمال‌هایی برای باز شدن ظرفیت جدید در فروش بلیت وجود دارد.
در این جلسه همچنین درباره برنامه‌های فرهنگی متناسب با بازی دو تیم و عید فطر توضیح داده شد. از جمله این موارد باید به رونمایی از دو پیراهن سرخ و آبی اشاره کرد که در جریان‌ تفحص شهدای جنگ تحمیلی به دست آمد. همچنین اجرای کنسرت از دیگر برنامه‌های فردا خواهد بود.
در این جلسه درباره رنگ پیراهن‌ها هم اعلام شد؛ دو تیم یک دست سرخ و آبی خواهند پوشید و دروازه‌بان‌ها نیز به ترتیب مشکی و زرد به تن خواهند کرد.
همچنین جلسه امروز، صحنه اعتراض مدیر تیم فوتبال پرسپولیس از عدم امکان استفاده از ظرفیت‌های هواداری و میزبانی در بازی‌های خانگی بود.
افشین پیروانی در این ارتباط گفت: پرسپولیس بیشترین طرفدار و تماشاگر را در فوتبال ایران و آسیا دارد. این مساله در رقابت‌های لیگ‌قهرمانان زبان‌زد عام و خاص بود و هست. از طرفی ورزشگاه آزادی را به عنوان پرظرفیت‌ترین ورزشگاه کشور و به عنوان نماد ورزش و ورزشگاه‌های ایران در تهران داریم، اما در عمل استفاده از همه این ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها برای ما مسدود شده است.
وی ادامه داد: وقتی به شهرستان‌ها می‌رویم می‌بینیم ورزشگاه‌ها مملو از جمعیت است. حتی بیشتر از آن چه که مجاز است. ما هم خوشحال می‌شویم حضور مردم را در کنار فوتبال می‌بینیم ولی چرا در تهران از آن محروم هستیم؟! حق ما پایمال شده و می‌شود و این تفاوت و تبعیض باعث شده است روی نتیجه رقابت‌ها تاثیر گذاشته شود و اکثر رقبای ما در شرایط بهتری قرار گرفته‌اند و ما از همه جهات مادی و معنوی متضرر و دچار خسارت شده‌ایم.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه