دغدغه بعضی این است که پرسپولیس هم نباید به آسیا برود

رضا درویش: منتظر اثر جلسه مجلس در دو‌ سه روز آینده هستیم

مدیرعامل پرسپولیس گفت: در چند روز گذشته دغدغه و گفتمان بعضی این بود که پرسپولیس هم به هر نحوی به آسیا نرود. ما منتظر نتیجه جلسه مجلس هستیم و نهادهای بالادستی هم در تلاش هستند مواردی که دیگر در حوزه اختیارات باشگاه‌ نیست را ظرف دو سه روز آینده مرتفع کنند.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، رضا درویش در پایان جلسه امروز مجلس در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: جلسه پیرامون مسایل و مشکلاتی بود که دو باشگاه پرسپولیس و استقلال با آنها مواجه هستند. انشاءلله با هم‌فکری و همراهی دوستان مجلس، موانع مرتفع شود. از آنها تشکر می‌کنیم. این چندمین بار است که در خدمت برادران بودیم، اما مهم اثر این جلسات است، امیدواریم این جلسات اثری هم داشته باشد و موانع مرتفع شود تا مشکلات حل شوند.

او راجع به گزارش یکی از روزنامه‌ها مبنی بر حذف پرسپولیس از آسیا، ادامه داد: من این گزارش را ندیدم اما خیلی‌ها برنمی‌تابند که پرسپولیس در آسیا باشد. در این مدت و این چند روز شاهد گفتمان بعضی افراد هستیم و هستید که می‌گفتند؛ پرسپولیس چرا باید به آسیا برود؟ نباید برود! خب اگر با من یا پرسپولیس مشکل دارند، با ایران که مشکل ندارند. این تیم پرسپولیس ایران است. موهبتی برای ایران است. اینکه افرادی یک حرفی می‌زنند و دوست دارند هواداران را ناراحت کنند و در التهاب نگه دارند، باید بروید علتش را از خود آنها بپرسید.

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به سوالی درباره مالکیت مشترک پرسپولیس و استقلال و ایجاد مشکل از این ناحیه برای دریافت مجوز AFC خاطرنشان کرد: همین الان یکی از مواردی که بحث بسیار داغی در موردش شد این بود که تصدی‌گری وزارت ورزش بر پرسپولیس و استقلال را حل کنند. روش‌های خوبی هم پیشنهاد دادند و قرار شد ظرف دو سه روز آینده این مشکلات از طریق نهادهای ذیربط و بالادستی مرتفع شود.

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به این صحبت خبرنگاران که آیا با این اوصاف بروز مشکل برای دریافت مجوز را تکذیب می‌کند، عنوان داشت: این که انجام نمی‌شود فقط شایعه است. دو مطلب هست؛ یکی مواردی است که من و همکارانم به عنوان باشگاه پرسپولیس باید انجام بدهیم و برطرف کنیم و ما تمام تلاش مان را کردیم که این مشکلات را برطرف کنیم. خدای سبحان هم کمک کرد و مسایل مربوط به این بخش را حل کردیم اما یک‌سری موارد مانند مسایل سخت‌افزاری هم وجود دارد که آنها دیگر در اختیارات باشگاه نیست یا دست من نیست. پیگیری را انجام می‌دهیم ولی جزو امور بالا دستی است. ورزشگاه آزادی از جمله این موارد است. البته در آن بخش هم مجموعه آزادی و شرکت توسعه همه توان خود را گذاشته‌اند و در حال اقدام هستند یا به عنوان مثال موضوع تصدی‌گری باشگاه دست ما نیست ولی در این مورد هم وزارت ورزش و جوانان و سازمان خصوصی‌سازی در حال انجام کار هستند تا ظرف دو سه روز آینده این دغدغه را مرتفع کنند.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه